اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
دبیر هیات کشتی خوزستان هشدار داد:
دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: بحث مالی تردد به اردوهای تیم‌ملی، بیکاری و نداشتن شغل و همچنین بحث خدمت سربازی از دغدغه‌های اصلی کشتی‌گیران خوزستانی است.
جلسه هم‌اندیشی اعضای هیات کشتی خوزستان با کشتی‌گیران استان، امروز (۲۴ شهریورماه) در محل هیات کشتی خوزستان برگزار شد. در این جلسه کشتی‌گیران به کمبودها و دغدغه‌های‌شان اشاره کردند و بحث تامین هزینه‌های تردد به اردوهای تیم‌ملی، شغل و خدمت سربازی از جمله دغدغه‌های کشتی‌گیران بود که در این جلسه مطرح شد.

اسکندر عیسوند، دبیر هیات کشتی خوزستان در خصوص این جلسه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کشتی‌گیران سرمایه‌های کشور و ایران هستند و شاید برای اولین بار باشد که چنین جلسه‌ای با حضور قهرمانان تشکیل می‌شود. وظیفه هیات است که پای حرف‌ها و مشکلات آن‌ها بنشیند و ان‌شاءالله در حد توان به این مشکلات رسیدگی خواهیم کرد.

وی درباره عمده مشکلات کشتی‌گیران خوزستانی نیز گفت: کشتی‌گیران قهرمان، عمده صحبت‌های‌شان بحث مالی و تردد به اردوهای تیم‌ملی بود. ضمن این‌که بیکاری و نداشتن شغل و همچنین بحث خدمت سربازی‌شان از دیگر دغدغه‌های اصلی کشتی‌گیران استان بود که امیدوارم مسئولان خوزستانی بتوانند در بحث رفع مشکل شغل این کشتی‌گیران قدم بردارند و ما نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

دبیر هیات کشتی خوزستان همچنین در خصوص وضعیت تیم فولاد اکسین خوزستان برای حضور در لیگ برتر، عنوان کرد:‌ اعضای هیات مدیره فولاد اکسین و مدیرعامل این شرکت قول حضور در لیگ را داده بودند اما بعد مشکلات داخلی برای تیم‌داری عنوان شد ولی پیگیر حضور این تیم در لیگ برتر هستیم و امیدواریم این دوستان مشکلات را حل کنند تا فولاد اکسین هم در لیگ شرکت کند. چیزی که امروز شنیدیم که البته نمی‌دانیم چقدر صحت دارد، این است که با حضور در لیگ برتر موافقت کرده‌اند و امیدوارم به همین صورت باشد. به هر حال اگر فولاد اکسین در لیگ برتر شرکت کند، قطعا از تیم‌های مدعی خواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار