اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
رئیس دستگاه حفاری 75 فتح شرکت ملی حفاری ایران:
رئیس دستگاه حفاری سنگین خشکی 75 فتح شرکت ملی حفاری ایران بر این باور است که در صنعت حفاری تجربه حرف اول را می زند حتی اگر فرد دارای مدارج عالی آکادمیک باشد.

شوشان: علیرضا ملایری گفت: در این صنعت راهبردی و پیچیده در صورت برخورداری از انبوه تجربه باز شخص نمی تواند مدعی شود که همه نادانسته ها را می داند.

وی افزود:  این صنعت تلفیقی از تخصص های مختلف از جمله  در زمینه های مهندسی نفت، حفاری، مکانیک، سیالات، ابزار دقیق،  شیمی حفاری، هیدرولیک، زمین شناسی، مخازن و... است. 

ملایری عشق و علاقه را  موجب  کار موفق در عرصه صنعت حفاری دانست و اظهار کرد: اگر عشق و علاقه نباشد افراد شاغل در این صنعت خاصه کارکنان عملیاتی و اقماری زود خسته، فرسوده و مستهلک می شوند. 

رئیس دستگاه حفاری  75 فتح شرکت ملی حفاری ایران که دانش آموخته دانشگاه صنعت نفت در رشته کارشناس مکانیک سیالات است و از سال 1375 به استخدام این شرکت در آمده است، گفت: در کارنامه فعالیت های کاری خود تجربه کار در بخش های مختلف دستگاه های حفاری خشکی 64 ، 42،  50 ، 85 ،  24 ، 51 ،  60 و   45 فتح و دکل های حفاری دریای شهید رجایی و مدرس را دارد. 

وی افزود: در 24 سال کار در صنعت حفاری، تجربه کار  در عملیات حفاری چاه های اکتشافی، توسعه ای توصیفی و توسعه ای را در استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و خراسان رضوی (خانگیران)، فارس (نار و کنگان) و فاز پنج طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی ضمیمه کارنامه سوابق کاری او می باشد. 

ملایری اظهار کرد:  از سال 89 در کسوت رئیس دستگاه با عزمی جزم در راستای اعتلای صنعت نفت تلاش می کند و با توجه به آموزه های فنی و تخصصی حاصل از کار با شرکت های کارفرمایی داخلی و پیمانکاران بین المللی، گزینه انتقال تجربه به همکاران جوان را در سرلوحه کار دانسته و معتقد است بهره گیری از تجارب فردی و گروهی موجب رشد و بالندگی شرکت و صنعت نفت کشور می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار