اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
استاندار خوزستان در بازدید از پروژه های شهری:
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه موسی شاعری شهردار اهواز از روند اجرای پروژه های عمرانی بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح ها قرار گرفتند.

استاندار خوزستان گفت: برخی پروژه های در دست اقدام شهرداری درنهایت منجر به تقسیم و توازن خدمات شهری در جهت عدالت محوری و توسعه متعادل مناطق مختلف در شهر می شود و اجرای این پروژه های زیرساختی توسط شهرداری قابل تقدیر است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه موسی شاعری شهردار اهواز از روند اجرای پروژه های عمرانی بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح ها قرار گرفتند.

استاندار خوزستان در حاشیه این بازدید گفت: شهرداری اهواز پروژه های زیرساختی کلان و بسیار خوبی در حوزه های حمل و نقل، کاهش بار ترافیکی و تسهیل عبور و مرور در دست اجرا دارد.

شریعتی با بیان اینکه در پروژه های شهری اهواز به مبحث آینده نگری توجه شده است عنوان کرد: در حال حاضر اقداماتی در جهت رفع عقب ماندگی های سال های گذشته از جمله اجرای تقاطع های غیرهمسطح و برخی پروژه هایی که باعث کاهش بار ترافیکی و تسهیل عبور و مرور شهر اهواز می شود در دستور کار است که این ها درنهایت منجر به تقسیم و توازن خدمات شهری در جهت عدالت محوری و توسعه متعادل مناطق مختلف در شهر می شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: دلیل فاصله زمانی و تعلل در اتمام برخی پروژه ها به عدم همکاری دستگاه های مختلف مربوط می شود که این موضوع لزوم همکاری ارگان های مختلف با شهرداری اهواز را می رساند. شهرداری نیز به عنوان کارفرما پیمانکاران را به سرعت بخشی در اجرای پروژه ها موظف کند.

شریعتی افزود: برخی ارگان ها در مسیر اجرای برخی پروژه های شهری، تاسیسات و... دارند که پس از این بازدید جلسه ای با حضور آن ارگان ها برگزار می شود و تلاش می کنیم هماهنگی لازم در جهت رفع موانع صورت گیرد تا شهروندان بتوانند بزودی از این پروژه ها بهرمند شوند.

استاندار خوزستان در پایان از شهردار و شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری اهواز بابت آغاز طرح های مهم و زیرساختی در شهر تشکر کرد و بار دیگر دستگاه های مختلف را موظف کرد که با شهرداری اهواز همکاری و همیاری شایسته ای داشته باشند که این پروژه ها با سرعت بیشتری به سرانجام برسد و شهروندان بتوانند اهواز توسعه یافته و پیشرفته تری داشته باشند.

در این بازدید ، مدیران معاونت فنی و عمرانی شهرداری نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌ها وبرخی نارسائیها ، حل مشکلات موجود را مورد اشاره قرار داده و به تشریح عملکرد عمرانی و پروژه های در دست اجرا پرداختند.

گفتنی است امروز در بازدیدی 4 ساعته استاندار خوزستان به همراه شهردار اهواز از مسیر کمربندی پل ششم، مسیر ارتباطی پل ولایت، تقاطع غیر همسطح جانباز( زردشت) ، زیرگذر ۱۸ متری چهارم کیان آباد، بلوار ۴۴ متری کیانشهر و تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه دیدن کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار