اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:پروژه های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای خدمت به مردم استان و بخصوص رفع گره ترافیکی اهواز با شتاب پیش می روند.

لشکر پاسدار حسین سلامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه میدان دانشگاه در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی سفر ما به خوزستان بازدید از مناطق آسیب دیده استان و بخصوص بندر امام خمینی(ره) بود که تا حدودی با مشکلات مردم آشنا شده و با کمک سپاه خاتم الانبیا و سپاه ولیعصر(عج) تصمیمات خوبی برای کاهش مشکلات مردم گرفته شد.

وی افزود: هدایت آب های سطحی ناشی از بارندگی های احتمالی روز های آینده و همچنین تعمیر منازل آسیب دیده و جایگزینی بخشی از لوازم منازل مردم از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: بازدید از پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در سطح مناطق بخصوص پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان شهید چمران که از پروژه های مهم برای گشودن گره ترافیکی اهواز است، از دیگر برنامه های ما در این سفر بود.

وی تصریح کرد: پروژه ان جی ال ۳۲۰۰ نیز برای جمع آوری گازهای سمی و تبدیل آن به فراورده های ارزشمندی در صنعت پتروشیمی از دیگر پروژه های این قرارگاه است که با جدیت در دست اقدام است و امید است روند کار این پروژه ها روز به روز شتاب بیشتری به خود بگیرد.

پروژه رسیدگی به حاشیه اهواز نیاز به همکاری بیشتر مسئولان و شهرداری دارد

سردار پاسدار سعید محمد نیز به این پروژه ها اشاره کرد و گفت: قراگاه سازندگی خاتم الانبیا پروژه های خود را در سطح استان به خوبی و با سرعت جلو می برد.

وی بیان کرد: برخی مشکلات اجرایی در کار وجود دارد اما تعامل خوبی که با کارفرما و مسئولان استان داریم این مشکلی را برطرف می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: فاز نخست پروژه ان جی ال ۳۲۰۰( جمع آوری گازهای سمی)، سال آینده به بهره برداری می رسد و پروژه پل‌سازی نیز در نیمه نخست سال آینده تکمیل و آماده می شود.

وی تصریح کرد: همچنین سایر پروژه های بالادستی صنعت نفت و راه آهن نیز در استان فعال است و پروژه رسیدگی به حاشیه شهر اهواز نیز پیشرفت خوبی داشته اما نیاز به همکاری بیشتر مسئولان و شهرداری دارد.

خدمات گروه های جهادی در مناطق آسیب دیده ادامه داد

همچنین در این بازدید سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور ضمن قدردانی از حضور فرمانده کل سپاه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: گروه های جهادی باتوجه به روحیاتی که دارند تا زمانی که مردم با مشکل مواجه هستند در میدان حضور دارند.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در مناطق حاشیه ای و محروم و همچنین در مناطقی که درپی بارش های اخیر دچار آسیب شدند، صورت گرفته و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه  از مناطق آسیب دیده استان بخصوص بندر امام خمینی(ره) بازدید و مشکلات مردم را در زمینه آبگرفتگی بررسی کرد. سرلشکر سلامی همچنین پس از آن با از پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا در سطح شهرستان اهواز نیز بازدید کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار