اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
رییس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: جشنواره ملی و فرهنگی هنری سپهسالار با محوریت شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در بخش های مختلف فرهنگی و هنری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار خواهد شد.
علی بهرامی در گفت‌وگو با شوشان اظهار کرد: بخش‌های این جشنواره شامل شعر، طراحی پوستر ، نقالی، پرده خوانی، هنرهای تجسمی ، عکس و‌... است که خوشبختانه با توجه به ظرفیت های خوب شوشتر در زمینه ی نقالی و‌پرده خوانی ، برگزاری و‌ میزبانی  این دو ‌بخش از رویداد سپهسالار به شوشتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر واگذار شده است.

وی افزود: در خصوص برگزاری باشکوه این رویداد ، با فرماندار محترم شوشتر جلسه ای برگزار نمودیم  و جناب مهندس پنبه دانه پور نیز هم چون همیشه که حامی فعالیت های فرهنگی هنری هستند از این موضوع و میزبانی استقبال کردند. 

بهرامی تاکید کرد: سردار سلیمانی افتخار ایران‌ زمین است و با توجه به رشادت ها و‌شجاعت های این پهلوان و قهرمان ملی و اهمیت زنده نگاه داشتن بیش از پیش نام سردار دلها ،  از همه ی علاقه مندان به نقالی و پرده خوانی در سراسر کشور دعوت می کنیم تا در این رویداد  ارزشی شرکت نمایند.

لازم به ذکر است فراخوان جشنواره ملی سپهسالار منتشر شده و به لحاظ گسترده بودن این رویداد علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزییات جشنواره به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه یا با شماره همراه ۰۹۱۶۶۰۹۲۳۵۲تماس حاصل فرمایند.

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره یک دی ماه  خواهد بود.






برچسب ها: شوشتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار