شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به برخورد با چند مدیر در زمینه آبگرفتگی اخیر، گفت: بدون اغماض با هر مقامی در هر مسئولیت و رده‌ای چه در کشور و چه در خوزستان، برخورد قضائی خواهد شد.
حجت الاسلام صادق مرادی در خصوص برخورد با مقصران در آبگرفتگی اخیر برخی شهرهای استان خوزستان، اظهار کرد: در پی دستور رئیس قوه قضائیه به آقای درویشیان رئیس بازرسی کل کشور در خصوص بررسی علت آبگرفتگی اخیر در خوزستان، آقای درویشیان به مدت چهار روز در خوزستان حضور پیدا کرد و اقدامات مقدماتی را انجام داد.

 وی افزود: مقرر شد پس از تکمیل گزارش‌ها، نتیجه گزارش‌ها به رئیس قوه اعلام شود. دستور لازم از سوی رئیس قوه قضائیه صادر شده و به محض ارائه گزارش تکمیلی سازمان بازرسی، اقدام لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: به جز این موضوع، ما در خوزستان نیز از ابتدا دستور لازم را دادیم و همانگونه که رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد، با چند مدیر برخورد شد و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: این موضوع باید در سطح ملی بررسی شود و در صورتی که هم در سطح ملی و هم استان خوزستان قصور و اهمال شده باشد، همانگونه که رئیس قوه قضائیه گفت بدون اغماض با هر مقامی در هر مسئولیت و رده‌ای چه در کشور و چه در خوزستان، برخورد قضائی خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار