اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به سخن رهبر انقلاب که سردار سلیمانی را نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) دانستند، گفت: مکتب امام(ره)، مکتب قرآن و اسلام است؛ این مکتب قدرت بسیج‌گری و سلیمانی‌پروری دارد و علت آن تأسی از اسلام و قرآن است.

بهمن شهریاری درباره ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی با اشاره به سخن رهبر انقلاب که سردار سلیمانی را نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) دانستند، اظهار کرد: مکتب امام(ره)، مکتب قرآن و اسلام است. این مکتب قدرت بسیج‌گری و سلیمانی‌پروری دارد و علت آن تأسی از اسلام و قرآن است.

وی بیان کرد: وقتی این مکتب را با حکومت‌های دیگر مقایسه می‌کنیم می‌بینیم قدرت بسیج‌گری در دوران سلاطین و پادشاهان نبود چون آن دوران، دوره دیکتاتوری بود که یک نفر تصمیم می‌گرفت و بقیه باید اجرا می‌کردند. وقتی از مکتب سخن می‌گوییم، به معنی آن است که همه در آن نقش دارند و همه برای رشد و اعتلای هدفی که امام(ره) طرح و تبیین کردند، گام برمی‌دارند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: تلاش‌های سردار سلیمانی به فرموده ایشان «اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام» است. همچنین فرمودند: «ایشان نرم‌افزارِ مقاومت را و الگوی مبارزه را به ملت‌ها تعلیم کرد.»

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار