اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
معاون بهداشت علوم پزشکی اهواز:
دکتر علوی با اشاره به تاثیر آلودگی هوا در ابتلا به کرونا گفت: ویروس کرونا در هوای آلوده، شرایط ابتلا به خود را بیشتر می‌کند.
دکتر سید محمد علوی با اشاره به آلودگی هوای اهواز و دیگر نقاط استان خوزستان اظهار کرد: آلودگی هوا، یکی از فاکتورهای مهم تاثیرگذار بر عفونت‌های دستگاه تنفسی است.

وی با اشاره به تاثیر افزایش آلایندگی‌ها به ویژه در شهرهای صنعتی بر ابتلا به کرونا افزود: ویروس کرونا در هوای آلوده، شرایط ابتلا به خود را بیشتر می‌کند. در هوای آلوده، شرایط ورود ویروس به دستگاه تنفسی تسهیل می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان بیان کرد: آلودگی هوا علاوه بر اینکه موجب ابتلا به بیماری‌هایی غیر از کووید - ۱۹ و تنگی نفس می‌شود، می‌تواند شرایط را برای افرادی که زمینه بیماری‌های تنفسی مانند آسم دارند را بدتر کند و موجب ابتلای افراد به ویروس کرونا نیز شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به موضوع ابتلای شهروندان اهواز به هپاتیتA در اثر تلاقی آب و فاضلاب، گفت: موضوع آلودگی آب اهواز مربوط به سال ۹۸ است که در سطح اهواز آبگرفتگی رخ داده بود اما در سال ۹۹ مواردی مبنی بر ابتلای افراد به هپاتیت A نداشته‌ایم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار