اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
شوشان / عبدالرحمن نیک سرشت:

شانتاژ خبری و رسانه ای برعلیه متهمان و همچنین مردان قانون اعم از دادستان ها، بازپرس ها و قضات امری ناپسند و متقابلاً مذموم است و لذا، مطالبه گران عدالت، افراد آزادیخواه و ستم ستیزان وطنپرست همواره جهت رسیدن به اهداف شان، راهی جزء پیروی از قانون ندارند و متقابلا، افراد درگیر به این مسایل نباید  خارج از چارچوب های قانونی و راهکارهای خلاف حقوقی، متزلزل، گزینشی، خلق الساعه، فصلی و یا با نومیدی این میسر را طی کنند و مشکل خود را با رسانه های معاند خارجی و جناحی داخلی مطرح نمایند.

به هر طریق بارها دیده شده چنانچه هر دو طرف قضیه درگیر در مسایل قضایی و اداری، مذبذب و سردرگم عمل کنند بدون تردید هرگز هیچکدام به نتایج مطلوب خود نرسیدند.

القصه، در این چهل و سال و اندی، تجربه جمهوری اسلامی نشان داده است، طرف های درگیر، چنانچه مثل «طبری» و یا «نجفی» در ایمن ترین جایگاه های قضایی و دولتی، حتی در سالیان متوالی، قرار داشته باشند، روزی که معلوم شود که ناحق عمل نمودند لاجرم در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد.

که از قدیم در آثار فولکلور ما این ضرب المثل مانده است که بار کج به منزل نمی رسد. زیرا، ما در تجربه ی جمهوری اسلامی بسیار مدیرانی را در هر سه قوه دیده ایم که متهم به اختلاس، رشوه، تبانی و نیز دیگر جرائم گوناگون شدند و با این که آنها قویترین پشتوانه های سیاسی و حکومتی را داشتند ولی نتوانستند از معرکه قسر در بروند و بالعکس مدیران بی گناهی را هم داشتیم که به گونه های مختلف متهم شدند ولیکن در مراحل نهایی رسیدگی قانونی، تبرئه شدند و صداقت و شرافت شان ناجی آنها شده بود.

بنابراین راه شکایت باز است و اگر افراد حقوقی و حقیقی شاغل در همه ی بخش های اقتصادی و اداری احساس کنند که خدای ناکرده زبانم لال، مقامی از مقامات دولتی، قضایی و یا حکومتی بنا بر ترجیحات جناحی و باندی مبتنی بر تصاحب قدرت در کشور، قصد تخریب و یا رسوا کردن آنها را داشته باشند، در نتیجه آن افراد بهتر و شایسته است ، از مکانیزم های قانونی برعلیه ی آنها شکایت نمایند.

زیرا،  ما در این تجربه ی چهل ساله و اندی که در  جمهوری اسلامی از این قبیل حوداث بسیار دیدیم که در نتیجه پیگیری های قانونی حق به حق دار رسید.

آری، سربسته بگویم که بسیار دیده ایم مقاماتی چندصباحی در قدرت بودند از هر قوای سه گانه و دیگر ارگانهای انقلابی که خود را عین نظام جمهوری اسلامی و اصل انقلاب دانسته بودند و چند گه گاهی خودسرانه به هر دلیل تندروی ها و ترکتازی های بسیاری نمودند ولی دست انتقام الهی و نیز هوشیاری ذاتی که در شاکله ی رهبری نظام جمهوری اسلامی وجود دارد آن اشخاص ظالم به حقوق دیگران از نظام جمهوری اسلامی طرد شدند.

الغرض، افرادی که ایمان دارند، در پرونده های قضایی و اداری مختلف هیچ گناهی را مرتکب  نشدند و یا بیش از تقصیر و خلاف شان بر آنها مجازات نوشتند از شانتاژ های رسانه  ای و پروپاگاندای تبلیغاتی رقبای سیاسی خود نترسند و شجاعانه از شرف، آبرو، حیثیت و حقوق شهروندی خود از طریق شکایت های مستدل قانونی دفاع نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار