شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۷

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) اهواز گفت: شهید رحیمی اگرچه طلبه حوزه علمیه نبود اما وصیتنامه این شهید سرشار از مفاهیم عرفانی است.

حجت‌الاسلام کاظم بهرام در آیین اربعین شهادت دانشجوی بسیجی شهید کربلایی حجت‌الله رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد این شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت این بسیجی شهید گفت: حضرت زهرا (س) در طول زندگی‌اش بعد رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) یکی از 5 گریه کن عالم بشریت لقب گرفت.

وی افزود: این گریه‌ها در فراق و از دست دادن پدر نبود بلکه به خاطر مصائبی بود که بعد از خودش بر سر فرزندانش می‌آید که این‌ها را جبرئیل در مصحف فاطمیه به آن حضرت گفته بود.

بهرام در ادامه به بیان مصیبت‌هایی که بر پیامبر اسلام (ص) وارد شده اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ پیامبری به اندازه پیامبر ما آزار و اذیت نشد که این را خود آن حضرت بار‌ها بیان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) اهواز در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی مردم ایران را امتداد راه حضرت زهرا (س) عنوان کرد و افزود: خانواده معظم شهدا بر خود ببالند که فرزندانشان برای زنده نگه داشتن در راه و مسیر بی‌بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) گام نهادند و در این راه شربت شهادت نوشیدند.

وی در ادامه به قرائت فرازهایی از دست نوشته‌ها و وصیتنامه شهید حجت‌الله رحیمی پرداخت و خطاب به حاضران گفت: شهید رحیمی در حوزه علمیه درس نخواند و پای درس علمای بزرگواری چون آیت‌الله بهاالدینی و آیت‌الله بهجت ننشسته بود ولی وصیت نامه‌اش دریایی از معرفت و عرفان است.

بهرام با بیان این نکته که شهدا زنده و ناظر ما هستند، افزود: شهدا زنده‌اند و وارد برزخ نمی‌شوند بلکه بر اساس گفته خداوند متعال در قرآن کریم زنده و عند ربهم یرزقون هستند.

او اضافه کرد: شهدا زنده‌اند و ما را مشاهده می‌کنند لذا همیشه می‌توانیم برای برآورده شدن حاجات خود به آن‌ها متوسل شویم.

دانشجوی بسیجی شهید کربلایی حجت‌الله رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغ ملک متولد 24 اسفند 1368 و از بسیجیان و مداحان استان خوزستان بود که در حال خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور در خرمشهر به شهادت رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار