شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
فلسفه وجودی برخی رسانه های نوظهور
به اسم رسانه به مطالبه گران توهین؛ تهدید؛ شکایت نکنیم حتی اگر خاطرخواه نماینده یا حزب و گروه و طایفه‌ای خاص باشیم حق الناس است
شوشان ـ  حمید خادم مسجدی :

مطالبه گر تسهیل کننده جامعه فاضله است که معمولآ آبروی خود را گرو می گذارد تا جامعه اش از حالت جمود و پسرفت در آید و افرادش به پیشرفت و رفاه نسبی نائل شوند پس با افکار شیطانی و با هدف خود شیرینی برای مطامع کوتاه دنیوی و به قصد تأمین منافع شخصی خود و ..   چوب لای چرخ مطالبه گران نگذارند چون به منافع عامه ضربه وارد می کنند که علاوه بر خواری و منفور شدن در چشم مردم؛ در نزد پرودگار عالم نیز ذلیل و خوار خواهند شد.  
 چرا که مطالبه گران با ایثارگری بدون هیچ گونه‌ چشم داشتی پیشرفت شهر و روستا؛ منطقه، استان و کشور را نوید بخش اند پس اگر با بی انصافی و بی تدبیری و تحریک افرادی خاص به اسم رسانه اقدام به تخریب و .. مطالبه گران نمایید این بشارت به شما باد که بدانید افراد پشت پرده آن رسانه خیلی زود از طرف مطالبه گران با واکنش سخت و پشیمان کننده روبه رو خواهند شد!!! پس همه مان خدایی کار کنیم و به منافع عامه و رفاه مردم مطالبه گری کنیم که امید بخش و محبوب دلها شویم نه مایوس کننده...!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار