شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا ﴿ سوره مریم ۹۶﴾ كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كرده‏ اند به زودى [خداى] رحمان براى آنان محبتى [در دلها] قرار مى‏ دهد .
شوشان ـ فاضل عبیات :

تامل در شرایط کنونی کشور و تجربه های پیشین انتخابات جای هیچگونه تردیدی باقی نمی گذارد که هرگونه کنش اصلاحی در روند امور را باید از صندوق های رای آغاز نمود.مشارکت حداکثری در انتخابات نسبت مستقیم با کارآمدی و مردمی بودن نهادهای منتخب دارد. بر این اساس نخستین دغدغه فعالان طیف های فکری مختلف تبیین ضرورت مشارکت حداکثری و تاثیر مستقیم آن بر معیشت مردم و برهمه مقدرات کشور است.
اینجانب با تاکید بر اهمیت حضور در عرصه انتخابات و ایجاد فضای رقابتی سالم و مبتنی بر ارزش های اسلامی و اخلاقی ؛ و با تکیه بر ضرورت ومحوریت فتح باب گفتگو در میان گروهها و سطوح مختلف اجتماعی- اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی، حمایت خود را از برادر ارجمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان اعلام می دارم.
تعهد، صراحت وصداقت در گفتار و رفتار، پاکدستی و التزام به ارزشها و همچنین برخورداری از حکمت سیاسی ، روشن اندیشی و اصالت بخشیدن به دانش وتخصص و کارآمدی و اهتمام به امور مناطق محروم  از ویژگی های ایشان است که قطعا مبنا و توشه راه او در مدیریت اجرایی کشور خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار