شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
قطع برقی بی سابقه در یک خیابان کیان‌آباد
آنانی که در اهواز زندگی می کنند می دانند هر ساعت قطعی برق چه مصایبی دارد. و می دانند که در این روزهای گرم و شرجی اهواز و دریغ از یک نم باد، چه بر سر مردم مظلوم می آید؟
قابل قبول نیست اما واقعیت دارد که در کیان آباد بین خیابان 31 و 32 از ساعت بیست و 45 دقیقه غروب تا اکنون که ساعت  ۵۰ دقیقه بامداد است برق رفته است و کسی به داد مردم نرسیده(نمی رسد)؟
قابل توجه مدیرانی که نمی‌دانند کیان آباد کجاست؟ کیان آباد نسخه متفاوت و هم جوار کیانپارس است! جایی که به خاطر نعمت مدیرنشینی، هرگز نه آب و نه برقش قطع نمی‌شود و در عوض هم‌جوارش کیان‌آباد تاوان پس می‌دهد.
از ساعت 20 و 45 دقیقه که مردم دست از کار شسته اند و آماده پذیرایی عید قربان می‌شوند، ناگهان برق قطع شد، و ساعاتی بعذ با تلاش مردم گروه عملیاتی آمد و در عین ناباوری گفتند وظیفه ما نیست و گروهی دیگر باید بیاید و تا 2 ساعت آینده این مسئله حل نمی شود!.
نمی‌توان اذعان داشت که در این اوضاع جوی گرم و شرجی؛ هیچ کسی را طاقت نخواهد ماند، از پیرمردان بازنشسته گرفته تا کودکان و بدبخت تر از همه آنانی که مریض دارند.
کافی است مدیران برقی از خانه پر مهر و سردشان  بیرون زده و قدم زنان  به سمت خیابان 31 و 32 بیایند، ببیننند مردمی که از فشار گرما بیرون خانه ایستاده اند، و کودکانی که دیگر از بازی خسته شده اند و بهانه می گیرند.
کاش کمی دل برای این مردم می‌سوزاندید، کاش اندکی درد این مردم را لمس می‌کردید! کاش کمی به وضعیت خوب خودتان نگاه می کردید و پیش خود فکر می‌کردید که این وضعیت و این همه نعمت صدقه همین مردمی است که به شما رسیده است و ولی نعمت شما هستند.
با چه تعبیری باید این  ساعات را توجیه کرد را من نمی‌‌دانم اما یقین می‌دانم در جوابیه شما باز هم همین مردم مورد خطاب قرار می‌گیرند و همه تقاصیر به گردن همین مردم مظلوم انداخته می‌شود. برق رفته و هنوز امیدی برای آمدن نیست چرا که گروه عملیاتی هنوز نیامده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار