اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
فرماندار شوشتر در پیامی فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شوشتر، در پیام مهندس پنبه دانه پور آمده است:


باسمه تعالی

بهمن، ماه یادآوری رویدادهای مبارکی در تاریخ ایران عزیز است. یادآور اتفاقات شیرینی که در نتیجه آن ها استقلال، آزادی و جایگزینی جمهوری پر برکت اسلامی به جای رژیمی نامیمون اتفاق افتاده است.

ایام الله دهه فجر در نتیجه رشادت ها، مبارزه با ظلم و استبداد و حضور حماسی و شورآفرین مردمی در عرصه مبارزه با طاغوت و تحت امر امام خمینی (ره) رقم خورد و همچنانی که ۴۲ سال از آن گذشته، روز به روز این درخت پرثمر انقلاب شکوفاتر و قدرتمندتر شده است.

امسال با وجود سختی هایی از جمله وجود ویروس منحوس کرونا و مصائبی مانند ترور دانشمند عزیزمان شهید فخری زاده و دیگر مشکلات روز جامعه، اما مردم شریف و عزیز استوارتر از گذشته به پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و پیر و جوان در رکاب ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری به پای این انقلاب نشسته اند.

اینجانب فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان شوشتر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در این روزهای خجسته برنامه های متنوعی در راستای گرامیداشت این ایام برگزار و پروژه های متعددی در شهرستان همزمان با سراسر کشور، به بهره‌برداری می‌رسد.

امیدوارم با اتکا به الطاف پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج)، شاهد موفقیت‌های روز افزون ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف باشیم.

حسین پنبه دانه پور
فرماندار شهرستان شوشتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار