اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

بسمه تعالی
وقوع شکوهمند انقلاب اسلامی تحقق وعده ی الهی در استقرار حکومت الله و ابطال حکومت طاغوت و طاغوتیان است.

ملت بزرگ ایران از دیرباز با بهره گیری از معارف و مکتب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)دریافته است که تنها راه دستیابی به استقلال و خودکفایی ملی استقامت در برابر زورگویی و زیاده خواهی عاملان مستکبر و اتکا به اندیشه و تلاش خویش است و رمز شروع فرآیند انقلاب شکوهمند اسلامی نیز چیزی جزء این نبود.

دیگر انقلاب اسلامی ایران و شعائر آن فقط محدود به داخل نیست، بلکه تمامی انسانهای آزاده و عدالتخواه مسلمان در سرتاسر جهان آن را به عنوان مکتب علمی و عملی خود در مبارزه با مستکبرین معرفی می کنند.

امروزه دشمنان قسم خورده ملت و انقلاب به خوبی می دانند که ملت ایران بیش از گذشته به قدرت و استقامت دست یافته و آن را زنگ خطری برای بقای شوم خود می دانند،از این رو راه مقابله با ملت و انقلاب را در درهم شکستن صفوف اتحادملی و تضعیف ارزشهای انقلاب اسلامی می دانند و در  این راه از هیچ اقدامی ابایی نداشته اند. 

به حول الهی و رهبری اندیشمندانه ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و بصیرت والای ملت بزرگ ایران تاکنون انقلاب اسلامی از شرارت و تعرض بدخواهان و مستکبران مصون مانده و ان شالله در آینده چنین خواهد بود.

حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در استان خوزستان یوم الله ۲۲بهمن و جشن چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و آحاد ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می کند‌.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار