شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان:
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری: سران کشورهای عربی در قبال مردم فلسطین و ملت‌های مسلمان نباید سکوت کنند چرا که رژیم غاصب صهیونیستی نه قوم فلسطین بلکه مستقیم اسلام و مسلمانان و ملت‌های عربی را هدف قرار داده است.
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در تجمع اعتراضی مردم اهواز علیه جنایات رژیم اشغالگرد قدس در مصلای مهدیه برگزار شد اظهار داشت: بیش از 70 سال است که رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات خود علیه مردم مظلوم فلسطین و اقدامات تروریستی علیه مردم مسلمان منطقه، آرامش و آسایش را از این منطقه برداشته است.

وی افزود: این رژیم در جهت اهداف اشغالگری خود دست به شنیع‌ترین رفتارها و اقدمات تروریستی زده است که همه ناشی از نگرش تروریستی و اشغالگری آن است که در جهت این اهداف بر هیچ مکتب و قانونی استوار نیست و هر جنایتی که بخواهد مرتکب می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان تصریح کرد: مردم منطقه به ویژه مسلمانان و ملت‌های عرب باید رژیم صهیونیستی را دشمن اصلی خود بدانند و در مقابل این رژیم هیچ گونه مسامحه نداشته باشند که هر گاه ملت‌های منطقه از مسئله فلسطین و اشغال آن کمی رویگردانی کردند با توحش و جنایات جدید از این رژیم روبه‌رو شدندن که همه نشات گرفته از تفکر تروریستی و خوی وحشی‌گری این رژیم است.

جزایری در مورد سکوت ملت‌های مسلمان در قبال جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: هر ملت مسلمان و عربی که خود را پایبند اسلام محمدی می‌داند حتی هم اگر فقط در حرف، باید در قبال جنایات رژیم اشغالگرد قدس بی تفاوت نباشد چراکه سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به جنایات این رژیم شراکت در جرم آن است.

وی در ادامه افزود: دوران قلدری این رژیم تروریستی در منطقه به پایان رسیده است و اکنون بیش از هر زمان دیگری نابودی این رژیم در میان مردم جهان به شمارش رسیده است که به امید خدا این وعده الهی به دست نیروهای مقاومت و مردم مسلمان به تحقق خواهد رسید.

 در این تجمع آیت الله محسن حیدری دیگر نماینده مردم استان در مجمع خبرگان با اشاره به همزمانی سالروز تخریب بقیع توسط رژیم وهابیت سعودی و جنایات رژیم صهیونیستی، این دو رژیم را مایه بدبختی امت اسلامی و مردم منطقه خواند که هر دو با دسیسه و اعمال شیطانی انگلیس به وجود آمدند و مایه ننگی بر آسیا شدند.

وی افزود: اروپا و آمریکا در شکل‌گیری و ارتکاب جنایات این دو رژیم علیه بشریت شریک هستند که امت‌های عربی و اسلامی باید این دوران را به خوبی در حافظه تاریخی خود نگهدارند و بدانند که پس از پایان موجودیت رژیم غاصب و آزادسازی سرزمین فلسطین، آنان دیگر در منطقه جایی نخواهند داشت و هر جا از آنان رد پایی دیده شود نارضایتی و اعتراض علیه آنان شکل خواهد گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار