اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
علی شفیع زاده را پدر املاک ایرانی ها در دبی می دانند و معتقدند برادر بزرگ تر آن سوی آب های خلیج فارس روی سقف درآمد نشسته...

شوشان: برادران شفیع زاده تقریبا اولین کسانی بودند که از بخش خصوصی پایشان به فوتبال ایران باز شد. آن ها در فوتبالی که ریز و درشتش وابسته به دولت است توانستند سال ها دوام بیاورند و از این جهت بارها ستایش شده اند.

علی و شهرام شفیع زاده تا ۱۰ سال پیش دو فعال اقتصادی در جنوب ایران بودند که کمتر کسی حتی نامشان را شنیده بود. آن ها در آبادان کارخانه نان فانتزی و دام و طیور داشتند و درست همان زمان که آبراموویچ میلیاردر مشهور روس، باشگاه آبی پوش چلسی را خرید، آن ها هم روی تیم آبی پوش استقلال اهواز دست گذاشتند. این دو برادر از روز ورودشان به فوتبال حرف و حاشیه کم نداشتند.


بعضی ها می گویند آن ها با تاسیس شرکت های فرعی، به بهانه اداره تیم استقلال اهواز توانسته اند وام های قانونی دولتی دریافت کنند و در این سال ها به این طریق تیمداری کنند. بعضی دیگر هم علی شفیع زاده را پدر املاک ایرانی ها در دبی می دانند و معتقدند برادر بزرگ تر آن سوی  آب های خلیج فارس روی سقف درآمد نشسته و برای برادر کوچک تر پول می فرستد.

در مقطعی که عدد بدهی های باشگاه بالا رفت و تیم با مشکلات جدی مواجه شد، این دو برادر از مسئولین دولتی قول هایی گرفتند، مثلا علی آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی قول ۱۰ هکتار زمین به استقلال اهواز داده بود. با این که در سال های اخیر همزمان با سقوط استقلال اهواز به دسته پایین تر شایعات زیادی از لیست سنگین بدهی های برادران شفیع زاده به گوش می رسید، چندی پیش در اخبار آمد علی شفیع زاده قول کمک میلیاردی به باشگاه استقلال تهران داده است.

خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، هم اردیبهشت ماه امسال نوشت علی شفیع زاده مالك سابق باشگاه استقلال اهواز كه در حال حاضر در امارات ساكن است به دلایل خاصی نمی تواند به ایران بازگردد و به باشگاه استقلال تهران پادش پیروزی در مقابل الشبایب دوبی پرداخت کرده که خرج کمپ اختصاصی این باشگاه در تهران شده است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۱۲
comment
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
comment
7
16
comment علی شفیع زاده بهتره که در جهت اعتلای فوتبال و باشگاه های استان خوزستان گام بر داره نه اینکه به باشگاه های شهرستانهای دیگه پاد اش بده ، آیا استقلال تهران تا به حال به باشگاه استقلال خوزستان کمک مالی یا پاداشی داده که اینچنین با سخاوت با آنان رفتار میکنید. خواهشمندم اگر خرجی میکنید در جهت بالا بردن فوتبال استانمان قدم بردارید
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
comment
comment آقای شفیع زاده عشقش استقلال و استقلالیه حالا تو مشکل داری که ایشون میخواد به تیم محبوبش کمک کنه؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
1
5
comment مى گويند يكى از مشكلاتش خريد شركت نيشكر هفت تپه مى باشد كه بوسيله ان وام هاى هنگفتى گرفتند و پول را هم بردند دبى و الان هم نمى توانند بخاطر بدهى برگردند شركت هم به مرز ورشكستگى رسيد
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
comment
comment البته کاغذ سازی کارون شوشتر را خرید نه کشت و صنعت 7 تپه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
comment
1
5
comment من براي اين اقايون ي مدت كار مي كردم و از نزديك كاملا ميشناسمشون. كمك اهدايي به استقلال تهران احتمالا بلوف هست. چون اونموقع كه ما باهاش بوديم در جشن كمك به ازادي زندانيان الكي تماس مي گرفت من فلان قدر كمك مي كنم بدبخت اقاي خياباني هم از تلويزيون اعلام مي كرد اقاي شفيع زاده فلان قدر كمك مالي كردند! ولي در عمل چنين اتفاقي نمي افتاد!! ميدونيد چرا؟! چون ميخواست خودش رو يك ادم خير جلوه بده و از اين طريق كسب معرفيت كنه
comment
حاج باقراحمديان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
comment
9
3
comment بسمه تعالي شأن آقاي محترمي كه ايشان را از نزديك ميشناختي وأسمت را را نا شناس ذكركردي چرا از بردن نامت هراس داري من اگر مسئول انتشار نظرات اين روزنامه محترم بودم هركس مي نوشت نا شناس آنرا بتحرير نمي نگاشتم معني نداره كلمه((((((ناشناس))))))دو معني دارد يا اينكه ميخواهي دوروغ بگويي ياحسادتورزي وخراب كردن خلق الله وهيچ شناختي هم از ايشان وبرادرش نداري شايد در عمرت او را نديدي وتأكد پايان عمر با بركتت!!!!هم اورا نبيني واگر در جمعي ببيني واورا معرفي نكنند نشناسي مثل اسمت دست بكشيد واستقفار كنيد شايد خدا منتقم وشديد العقاب ببخشد شماها را مثلي است معروف من اگر خوبم وگربد توبرو خود را باش كه گناه دگران بر تو نخواهند نوشت گر در خانه كس است همينها بس است!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
comment
3
7
comment همین آقا باعث نبودی تیم فوتبال کارون شوشتر و البته کاغذسازی کارون شد
comment
مهدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
comment
2
1
comment با سلام و احترام
از اینکه با سایت زیبای شما آشنا شدیم خوشحالیم
امیدوارم سایت روز به روز موفق تر و بهتر از قبل باشد
http://Agahi90.ir
رسانه آگهی90
با سپاسی بیکران
comment
شفیع زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
comment
0
2
comment شفیع زاده ها بهترین خانواده ی ایران و جهان هستند من خودم هم شفیع زادههستم
comment
علی خلیفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment آقا شهرام رو دست نداره
comment
عظیم رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
comment
0
0
comment طراحی ورزشگاه 12 هکتاری جدید
که درنوع خود کم نظیراست دارای یک پیست قایقرانی به عرض 25 متر به عمق 2 متر و یک دورآن 500 متراست، تمرین و مسابقه ورزش کانوپلو، که بایک چاه عمیق پرمیشود،سه تا پیست دوچرخه سواری دارد ،کودکان،بانوان وآقایان که یک ساعت دوچرخه سواری ویک ساعت اسکیت انجام می شود،یک پیست ماسه ای کف پادرمانی دارد که یک دور آن 400 متراست ،دوتا استخرسرپوشیده بانوان وآقایان ودوتا سالن ورزشی، برای ورزشهای مختلف ،این ورزشگاه مثل یک دیس یا بشقاب بزرگ است ،پیست قایقرانی باسالن استخرها 5 متراختلاف ارتفاع دارد وبا یک نورافکن بزرگ کناراستخروسالن ها نسب شده ،کل ورزشگاه را روشن میگند ،با12 سرویس بهداشتی درشش محل، دارای پاکینگ 1080 ماشین سواری وجایگاه برای نشستن 5400 نفر، برای هرماشین ورودی دریافت میشود.پارکینگ کارکنان بیرون ورزشگاه است. ومغازه های مختلف دربیرون ورزشگاه و پنج سالن غذاخوری درداخل، وانجام جشن وعروسی روی قایق بزرگ ،به ثبت رساندم، برآورد هزینه شده به مبلغ 000/134/48 میلیارد تومان (چهل وهشت میلیارد و یک صدو سی و چهار میلیون تومان) این طرح جهت ساخت به ارگان های مختلف و افراد حقیقی وحقوقی واگذارمیشود.
با تشکرعظیم رحیمی کارشناس ورزشی
شماره موبایل 09905632655 و02636610505
ببخشید نتوانستم عکسهای ماکت هارا بفرستم اگر پسند کردید و مایل بودید یک شماره واتساب بفرستید تا ارسال کنم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
comment
0
0
comment سلام لطفاً راه تماس را بفرمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار