اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم تا پایان وقت امروز نتایج انتخابات شورای شهر اهواز به مردم اطلاع‌رسانی شود.
قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان اهواز و محل تجمیع آرا که امروز (۳۰ خردادماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به صورت سرزده از مرکز تجمیع آرای شهرستان اهواز بازدید داشتیم. همه عوامل نظارتی و اجرایی در این مرکز زحمت می‌کشند و همه تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: امسال قرار بود انتخابات شورای شهر اهواز تمام الکترونیکی باشد اما به دلایلی، رای‌گیری دستی نیز افزوده شد.

استاندار خوزستان گفت: به دلیل اشکال در برخی صندوق‌ها که کارت‌خوان‌های آن‌ها فعال نشده بود، مسئولان صندوق‌ها مجبور شدند در تعداد قابل توجهی از شعب، رای‌گیری را دستی آغاز کنند و پس از درست شدن صندوق‌ها، رای‌گیری را الکترونیکی کنند.

وی تصریح کرد: در برخی شعب اصلا رای‌گیری الکترونیکی انجام نشد و مجبور شدند با مجوز وزارت کشور، در برخی صندوق‌ها اخذ رای به صورت کاملا دستی انجام دهند.

سلیمانی‌دشتکی افزود: در ساعت‌های پایانی شب و با ازدحام جمعیت به شعب، به منظور اخذ آرای همه مردم، انتخابات شورای شهر به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

استاندار خوزستان گفت: در بیش از ۱۰۰ صندوق انتخابات به صورت کاملا الکترونیک، در بیش از ۸۵ صندوق به صورت کاملا دستی و در باقی صندوق‌ها انتخابات شورای شهر اهواز به صورت ترکیبی از دستی و الکترونیکی برگزار شد.

وی افزود: برای ۸۵ صندوقی که در اهواز به صورت دستی رای‌گیری شد، ۲۰ کاربر تعریف شده تا با دقت بالا، کمیت مناسب و بدون وارد شدن هیچگونه خدشه‌ای، کار تجمیع و شمارش آرا را دنبال کنند. کار با نهایت دقت در حال انجام است تا شمارش و تجمیع آرا به سرعت انجام شود.

سلیمانی‌دشتکی گفت: پس از آن، به سراغ صندوق‌هایی خواهیم رفت که به صوت ترکیب دستی و الکترونیکی انتخابات را برگزار کرده‌اند. صندوق‌هایی که به صورت کاملا الکترونیکی برگزار شده است نیز به سرعت شمارش خواهند شد و کار زیادی ندارند.

وی افزود: امیدواریم تا پایان وقت امروز نتایج انتخابات شورای شهر اهواز به مردم اطلاع‌رسانی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار