شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با اشاره به انتشار فراخوان اعطای جایزه تحصیلی ویژه دانشجویان، گفت: ثبت‌نام از ابتدای تیر آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ تیرماه با مراجعه به سامانه‌ sina.bmn.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

علی‌حسین صابری اظهار کرد: بنیاد نخبگان سالانه فراخوان اعطای جایزه تحصیلی ویژه دانشجویان را پس از گذر دو نیمسال تحصیلی و در تابستان هر سال، منتشر می‌کند. برای اعطای این جایزه تحصیلی معدل، فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، ثبت یک اختراع و... دانشجویان در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه این جایزه ویژه همه دانشجویان دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است، افزود: برای شرکت در این فراخوان هیچ محدودیتی وجود ندارد. داوری و انتخاب دانشجویان برتر، بر اساس مدارک تحصیلی و با بررسی فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی صورت می‌گیرد.

دانشجویانی که امتیاز بالا کسب کنند، پس از بررسی‌هایی که توسط بنیادهای نخبگان هر استان صورت می‌گیرد، انتخاب می‌شوند و برگزیده جایزه تحصیلی می‌شوند. این جایزه شامل پرداخت مقرری ماهانه، برگزاری کارگاه‌ها، برنامه‌ها تربیتی، فرهنگی و بازدید از مراکز صنعتی است که در طول سال به صورت رایگان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با اشاره به اهداف انتشار سالانه این فراخوان، گفت: هدف اصلی توانمندسازی دانشجویان برای پیدا کردن قابلیت‌های بیشتر و کشف استعدادهای‌شان است. دانشجویانی که در هر دوره انتخاب می‌شوند، برای سال بعد نیز دوباره می‌توانند در فراخوان شرکت کنند و محدودیتی برای شرکت مجدد وجود ندارد. همچنین این جایزه به عنوان سوابق برای دانشجویان در نظر گرفته می‌شود که امتیاز مثبتی در استخدام و ورود به بازار کار دارد. 

صابری در پایان با بیان اینکه ثبت‌نام در فراخوان به صورت الکترونیکی است، تصریح کرد: ثبت‌نام از ابتدای تیر آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ تیرماه با مراجعه به سامانه‌ sina.bmn.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار