اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
برخی مسئولان شهرستان شوشتر در پیام هایی جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.
به گزارش شوشان، فرماندار، شهردار، رئیس علوم پزشکی و رئیس اداره ارشاد در پیام هایی جداگانه روز خبرنگار را به این قشر فرهیخته تبریک گفتند.


حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر، در پیام خود آورده است: « بنده از دستگاه های اجرایی و دولتی در شهرستان شوشتر انتظار دارم دغدغه مندی فعالان رسانه و خبرنگاران عزیز را مورد توجه قرار داده و برای رفع نواقص موجود در حوزه کاری خود نقدهای عادلانه و منصفانه را پذیرفته و در صدد بهره مندی از آن ها برآیند.»

عباس اسکندری نیا شهردار شوشتر نیز در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفته است: « هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی شهرستان شوشتر  صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض می نمایم واز ایزد منان برای همه ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافرازی و سربلندی تمنا دارم»

مجتبی کلانتر رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پیام تبریک روز خبرنگار نوشته: «بیماری کووید_۱۹ که گویی خود به تنهایی توانسته تاریخ جهان را به دو عصر پیش از کرونا و‌پس از آن تقسیم کند و بر تمام شئونات زندگی بشر سایه افکند نیز بیش از پیش اهمیت کار خبرنگاران و اصحاب رسانه، مدیران و مسئولین جراید و سایت های خبری را در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و آموزش به مردم آشکار کرده و جایگاه آنان را ارتقا بخشید.»

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر نیز روز خبرنگار را در پیامی تبریک گفته است: « انسان امروز اگرچه غرق درتلاطم و طوفان اطلاعات و اخبار راست و دروغ روزگار خود قرار گرفته اما هنوز گویی تشنه تربن است به تازه های خبر و دلخوش ترین است  به آنچه رسانه ها به دست اش می رسانند!

دل زدن به این بی کرانه ، زیست و زندگانی ادمی را گواه است ؛ چرا که زندگی بدون اتفاق و حادثه  و اشک و لبخند و امید و هیجان  و از این قبیل معنا نمیگیرد . این ها همه اما بیشتر در دل  همین خبرهایی نهفته است که انتظارشان را می کشیم و گاه نمی کشیم ...بر وفق مراد و بر خلاف انتظار  هر چه هست اما همین می شود زندگی ! تلخ و چه شیرین ...!

این وسط هستند کسانی که بهبودی اوضاع جهان را دغدغه منداند ! به فکر آبادی و آزادی ِ همه و هستی ، گاه نیستی شان رقم می خورد ! باید ها و نبایدها را فریاد می زنند و کاش و باش های شان خاص خودشان است.

رسالت به دوش ، فکر می کنند و می نویسند و ثبت می کنند و خودشان را که جز همین قلم و دوربین و کاغذ بر نمی شمرند ، بی چشم داشت منتشر میکنند ! و هوای ما با ابرناکی شان بارانی و با آفتابی بودن شان  آبی ست ...

همان هایی مثل «صارمی» که خون زلالش مرداد های پس از خود را در  تقویم های جهان خبرساز کرد ... همان هایی چون همین خبرنگاران که  روزشان بسیار مبارک مان... بسیار مبارک شان ...»
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
احمدعاشوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
comment
0
0
comment بنده خبرنگار باشگاه جوان خوزستان هستم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار