اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

وزیر نفت گفت: سرمایه گذاری و تولید حداکثری از میادین مشترک اولویت مهم دولت سیزدهم و وزارت نفت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس جواد اوجی روز جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ در بازدید از مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت: با توجه به  تعهدی که برای افزایش تولید میادین مشترک به دولت داده‌ایم و بخش زیادی از میادین مشترک خشکی در استان خوزستان قرار دارد بازدید امروز را برای بررسی پروژه‌های جاری و بررسی پیشرفت آنها انجام داده‌ایم.

وی افزود: در میادین مشترک غرب کارون  تعدادی پروژه منعقد و اجرا شده که باید تکمیل شوند و پروژه‌های جدیدی نیز تعریف شود تا بتوانیم حداکثر برداشت از میادین را داشته باشیم.

وی همچنین قدردانی از نیروی انسانی در مناطق عملیاتی و آشنایی با چالش های آنها را از دیگر اهداف سفر امروز خود عنوان کرد.

مهندس اوجی گفت: با همکاری کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برنامه هایی برای سرمایه گذاری در میادین مشترک و مستقل نفتی و گازی و رسیدگی به مشکلات نیروی انسانی رسمی و غیر رسمی داریم.

وی با اشاره به اینکه کشور۱۵۳ میلیارد بشکه نفت قابل استحصال دارد گفت: این میزان نفت ظرفیت خوبی برای تولید ایجاد کرده است و آمادگی داریم در قالب قراردادها و مشوق های مختلف بتوانیم از ظرفیت سرمایه گذاران برای برداشت از میادن مشترک و مستقل استفاده کنیم.

وزیر نفت درادامه به صنایع پایین دست نفت اشاره کرد و گفت: در استان خوزستان صنایع پایین دستی در زمینه پتروشیمی فعال هستند که با هدف توسعه متوازن، برنامه‌هایی برای زنجیره سرمایه پتروشیمی در نظر داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار