شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و راه‌آهن سورینت از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری تیم خوزستانی به پایان رسید.

عصر جمعه دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و راه‌آهن سورینت از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری 3 بر 2 آبی‌پوشان خوزستانی به پایان رسید.

استقلال خوزستان با پیروزی در این بازی در مکان هفتم جدول جای گرفت، این درحالی است که تنها 500 تماشاگر برای بازی این تیم به ورزشگاه تختی آمده بودند.

به گفته سرپرست تیم استقلال خوزستان، این تیم در اهواز 15 هزار هوادار دارد، اما تاکنون در هر بازی بیش از یک هزار تماشاگر برای تشویق این تیم به ورزشگاه نیامده است.

قضاوت این دیدار برعهده بیژن حیدری بود که حسن یوسفی و حمزه علی سلیمی وی را در امر قضاوت همراهی می‌کردند.

تیم استقلال خوزستان در حالی به مصاف راه‌آهن می‌رفت که با 13 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفته بود. این درحالی است که تیم راه‌آهن سورینت پیش از این بازی با کسب 10 امتیاز در مکان سیزدهم جدول جای داشت.

در دقیقه 16 بازی احسان علوان‌زاده بازیکن شماره 27 تیم استقلال خوزستان اولین گل بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 18 بازی و تنها دو دقیقه بعد از زدن گل استقلال خوزستان، بهنام برزایی مهاجم تیم راه‌آهن گل تساوی را به ثمر رساند و دو تیم با این شرایط به رختکن رفتند. مهدی خیری بازیکن تعویضی استقلال خوزستان در نیمه دوم و در دقیقه 55 با یک ضربه استثنایی از پشت محوطه جریمه، دروازه راه‌آهن را باز کرد، همچنین در دقیقه 65 بازی ابراهیم صالحی، مهاجم جوان تیم استقلال خوزستان بر روی ریباند شوت میلاد میداوودی دروازه میهمان را برای سومین بار باز کرد. در دقیقه 90 بازی امین منوچهری از پاس دیدنی حسین پاشایی به خوبی استفاده کرد و توانست دروازه استقلال خوزستان را برای دومین بار باز کند.

نورافکن‌های ورزشگاه تختی اهواز به جای اینکه بر روی زمین بتابند چشمان خبرنگاران را که در طبقه دوم جایگاه ویژه قرار دارند، اذیت کردند.

در این بازی رامین رضائیان، مهدی زارعی و حامد زمانی از تیم راه‌آهن سورینت و سهراب بختیاری‌زاده از تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار