اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مدیر مخابرات منطقه خوزستان:
فلاح زاده گفت: با توسعه شبکه فیبرنوری و شبکه مخابراتی در ایذه، ارتباطات مخابراتی در این شهرستان پایدارتر شد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با اجرای پروژه توسعه شبکه فیبر نوری از پشت پیون ایذه تا آبژدان اندیکا و تأمین تجهیزات به روز مخابراتی، بخش قابل توجهی از ارتباطات ایذه زیر پوشش مسیر دوم رینگ ارتباطی قرار گرفت و شبکه ارتباطات در این شهرستان پایدارتر شد.

او افزود: این پروژه به منظور بهبود وضعیت شبکه و پایداری ارتباطات در شهرستان ایذه و توابع و با تلاش نیرو‌های فنی و متخصص مخابرات منطقه خوزستان با نصب تجهیزات انتقال به روز در کوشک اندیکا عملیاتی شد.

فلاح زاده اظهار کرد: با اجرای این عملیات علاوه بر ارتقاء ظرفیت و ایجاد بستر پایدار جهت ارتباطات کوشک اندیکا، بستر انتقال نوری برای سایت‌های شبکه همراه اول و دیگر اپراتور‌ها فراهم شد و مسیر دوم شبکه ارتباطی فیبر نوری در این شهرستان از پشت پیون ایذه تا آبژدان اندیکا نیز عملیاتی و قسمت بیشتری از ایذه و توابع به شبکه رینگ ارتباطی استان متصل شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس این گزارش مسیر ارتباطی دیگری جهت پایداری ارتباطات شهرستان ایذه و توابع ایجاد شد که در صورت اختلال در مسیر اصلی شبکه فیبر نوری، بخش قابل توجهی از ارتباطات شهرستان ایذه و توابع پایدار خواهد ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار