اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان خواستار ارائه برنامه چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی روسای دانشگاه‌ها برای برگزار حضوری ترم جدید شد.

ولی‌الله حیاتی در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (۲۸ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این قرارگاه اظهار کرد: باید به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود خودروهایی که برای اجرای طرح شهید سلیمانی اختصاص می‌دهند در سراسر حوزه استحفاظی شهرستان اهواز مورد استفاده قرار بگیرند.

وی با اشاره به ابلاغ دستور بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها در ترم دوم بر لزوم تعیین چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: هفته آینده باید روسای دانشگاه‌ها در جلسه قرارگاه حضور پیدا کنند تا برنامه‌های خود را برای برگزاری کلاس‌های حضوری در ترم آینده را کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر تلاش برای افزایش پوشش واکسیناسیون گفت: علاوه بر دعوت تاخیری‌ها در دوز دوم باید افرادی که نوبت دریافت دوز سوم‌شان فرا رسیده نیز برای دریافت دوز سوم دعوت شوند تا ایمنی لازم در برابر اُمیکرون ایجاد شود.

وی با اشاره به کمبود امکانات برای افزایش پوشش واکسیناسیون سیار در شهرستان کارون  بیان کرد: شهرداری اهواز سه دستگاه اتوبوس و همچنین آمبولانس‌هایی به منظور انجام واکسیناسیون به شهرستان کارون اختصاص دهد.

حیاتی در خصوص گزارش‌های ارائه‌شده درباره میزان پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها افزود: دستگاه‌های متولی به ویژه مطب‌ها باید از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی سامان‌دهی شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار