شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش  روابط عمومی شرکت  ملی حفاری ایران  در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده است :

روزهای فراموش ناشدنی دهه فجر، نقطه عطف در روند مبارزات ملت بزرگ ایران و سرآغاز طلوع درخشان و تبلور عزت و شکوه ملتی است که با رهبری هوشمندانه امام راحل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

 در بیش از چهار دهه گذشته، ایران اسلامی آماج حملات و توطئه‌های دشمنان انقلاب ،  اعم از جنگ، ترور، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، صنعتی و تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی قرار گرفت، غافل از اینکه ملت بزرگ ایران با وحدت کلمه، خودباوری و  روحیه انقلابی، محکم و استوار در مسیر عزت، توسعه و اعتلای کشور لحظه‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و پاسداری از خون شهدا کوتاه نخواهد آمد.

 در این میان کارکنان شریف و سختکوش شرکت ملی حفاری ایران در میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری لحظه ای از تلاش در جهت توسعه و تعالی کشور دست برنداشته و همواره ولایت‌مدار و همگام با تلاشگران صنعت نفت در خط مقدم تولید، پاسخگوی نیازهای کشور و خدمتگزاری بوده و هستند.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و امام شهدا، ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران، تلاشگران صنعت نفت و خانواده بزرگ صنعت حفاری کشور تبریک عرض می نمایم.

از خداوند متعال سلامتی و  بهروزی همگان و توفیقات هر چه بیشتر را در خدمتگزاری به ملت شریف ایران آرزومندم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار