شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۷

به گزارش شبکه خبری دز ، صبح پنجشنبه برنامه همسفر صبح بخیر ایران از “پارک رعنا”دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی از شبکه یک جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

این برنامه از روزها قبل طی جلساتی در فرمانداری ویژه دزفول برنامه ریزی شده بود و حاصل آن رضایت مردم را به دنبال داشت.

کلیه عوامل برنامه همسفر صبح خیر ایران با صراحت عنوان نمودند دزفول برای مردم ایران معرفی شده است ، رشادتها و مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس هیچگاه از اذهان مردم ایران محو نخواهد شد، زیبایی و جذابیتهای این شهر محبت و مهربانی مردم دزفول هر میهمان و مسافری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برنامه همسفر صبح بخیر ایران با نوای ضرب مرشد و اجرای خوب باستانی کاران دزفول آغاز شد، در ادامه “احسانی نیا”سرپرست فرمانداری ویژه دزفول مختصری از پیشینه دزفول تا کنون برای بینندگان شبکه یک بیان نمود.

برنامه با کلیپهای بسیار زیبا و عکسهای مختلفی از دزفول مزین شد و در کنار اینها صنعتکاران سنتی دزفول با ارائه کار زنده و نشان دادن بخشی از صنایع دستی دزفول بر جذابیت این برنامه افزود، طبخ غذاهای محلی و سنتی تعدادی از بانوان خوش ذوق دزفول نیز  از دیگر جذابیتهای این برنامه بود.

در پایان برنامه نیز شعر محلی دزفولی توسط یکی از شاعران خوب دزفولی قرائت شد، برنامه های بسیار دیگری نیز آماده شده بود که بعلت کمبود وقت اجرای آنها امکان پذیر نشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار