اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
بله سرکار خانم اگر دولتی ها چاه را ندیدند و درون آن سقوط کردند شماها که دیده اید چرا تغییر مسیر ندادید، شما که مسئول نظارت بر درون چاه ها هستید چرا اندیشه ای نکردید تا مدیران و دولت های بعدی درون آن سقوط نکنند؟
شوشان - منصور فاضلی :
سرکار خانم فلاحی نماینده محترم استان ایلام ، نطقی از شما را که در مجلس ایراد فرموده بودید را گوش فرا دادم ، هر چند دیر اما لازم دیدم جهت تنویر اذهان مخاطبین شما نکاتی را یادآور شوم ، 
در ابتدا شما فرمودی ریس محترم جمهور وارث اجباری بلیه ای است که از گذشته بر جای مانده ، ابتدا پاسخ دهید چه کسی ایشان را مجبور نموده است که جبرا به جمع وراث سلسه دولت ها وارد شود ؟؟ آیا جناب رئیسی اجبارا ، مجبور به پذیرش منصب اجرایی گشته ؟؟ آیا جناب رئیس جمهور 
 از اتفاقات رخ داده و مشکلات و معضلات  در مملکت بی خبر بوده و نمی‌دانسته پا جای چه کسانی خواهد گذاشت و چه مسیر دشوار و صعب العبوری در انتظارش است ؟؟ آیا ایشان نظرش بر آتش زدن برجام نبود و بارها اعلام نکرده بود که ما باید متکی بر توان داخلی باشیم و می‌توان با اتکا بر پتانسیل درونی بر مشکلات فائق آمد ؟؟
خب بسم الله فعلا که برجامی در کار نیست بحمدالله جوانان انقلابی به یمن تفکر ناب و اندیشه انقلابی پای کار آمده اند ، چرا پس از گذشت نه ماه هنوز دولت قبل را مقصر وضع موجود می دانیم؟
 آیا جناب رئیسی از تورم افسارگسیخته پیش رو بی اطلاع بود؟ مگر جناب رئیس جمهور نفرمود برای اصلاح نظام اقتصادی ۷۰۰۰ صفحه راهکار عملی دارم ، چرا آن را بکار نمی‌بندد؟ سرکار خانم فلاحی،  شما فرمودید دولت ها از آیات قرآن به ایه ای ۳۱ سوره اعراف بصورت نصفه و نیمه بسنده کرده اند و در مناصب فقط به خوردن و آشامیدن توجه نموده اند ،  بیش از آنکه انگشت اتهام را به سوی دولت ها نشانه روید چرا نگاه خویش را به سمت همکارانتان در ادوار گذشته و حال کج نمی‌کنید؟ دولتی ها اگر پادو های ستادی خویش را در مناصب گستراندند این ضعف نظارتی از کجا منشاء گرفته بود؟
سرکار خانم کار از سرکوچه نشستن تعارف زدن به رفقای سیاسی گذشته آنقدر اوضاع آشفته گشته که به منازل رسوخ کرده و خانوادگی بر مناصب چمبره می زنند. کجای کارید که داماد و همسر و... یکی پس از دیگری بر کرسی ها جلوس می نمایند.
اوضاع کنونی جامعه ما ، خروجی همین مناصب فامیلی و جناحی است و قومی است  .
  پروین اعتصامی در اشعارش می فرماید :
من به راه خویش ندیدم چاه را 
تو بدیدی کج نکردی راه را ، 
بله سرکار خانم اگر دولتی ها چاه را ندیدند و درون آن سقوط کردند شماها که دیده اید چرا تغییر مسیر ندادید ، شما که مسئول نظارت بر درون چاه ها هستید چرا اندیشه ای نکردید تا مدیران و دولت های بعدی درون آن سقوط نکنند ؟
اگر دولت ها گژی ها را برگزیدند همکاران شما با علم به ناراستی بر کژی ها چشم پوشانی کردند و بر مسیر غلط دولت ها معترض نگشتند . همکارانی که هنوز بر صنعت خودرو سازی کشور بی توجه هستند گویا قرار است روش و منش ادوار گذشته را دنبال نمایند وقتی هنوز خودرو بی کیفیت با قیمت چند برابری ارزش واقعی به مردم خورانده می‌شود وظیفه ذاتی شما و همکارانتان چیست ؟؟. همکارانی که اقتصاد و معیشت و رفاه جامعه را فدای علائق و سلایق سیاسی خویش نموده اند ، همکارانی که از خیر اصلاح نظام بانکی و ساختار سیستم بانکی اسلامی گذشته اند ،  بهتر نبود همکاران خویش را چه در گذشته و چه حال مواخذه نماید ؟؟ وظیفه ذاتی شما چیست ؟؟ اصلاح قوانین و نظارات بر اجرا و عملکرد بر عهده کیست ؟؟ نظارت بر همان خوردن و آشامیدن نصفه و نیمه که به زعم شما دولت ها آن را سر لوحه عملکرد خویش قرار داده اند بر عهده چه کسانی بوده ؟؟ اگر کمی منصفانه می اندیشیدید قطعا در نطق خویش تجدید نظر می‌کردید ،
شما فرمودید خوشحال هستید که دولت فعلی هنوز جاروی سیاسی خویش را بدست نگرفته ، اجالتا معروض می‌دارد دولت فعلی کارش از جاروی دستی گذشته و از جاروی برقی استفاده نموده و چنان افراد بی تخصص و بی تجریه و فاقد شایستگی را در قالب جوانان انقلابی و جهادی بجای متخصصین و مجریبن وشایستگان بکار گرفته که تورم پیش رو حاصل همین جارو برقی سیاسی است ، دولت های گذشته اگر پس از چند سال استقرار سراغ جیب ملت رفته اند ، دولت فعلی پس از ۵ ماه راه آنان را با چاشنی بیشتر ادامه داد ، بطوری که قوانین خویش را زیر پا نهاده و برای مناطق آزاد تجاری اخذ ماليات و ارزش افزوده وضع نموده است ، دولت فعلی تولید را نشانه رفته ، وزیر صنعت فعلی آیا همان کسی نبود که در دولت های قبل مسئولیت های متعددی داشت ایشان اگر اهل تدبیر و تدبر و اندیشه عملگرا بود  وضع صنعت و صنایع اینگونه اسفبار نبود  ؟؟
همین وزیر فعلی با تصمیمات من درآوردی و خلق الساعه به جان تولید افتاده و تبر به دست در صدد ریشه کنی تولید و صاحبان صنایع است ، بروید ببینید چه تصمیماتی با عنوان شفافیت برای مواد اولیه و قیمت های کارخانجات گرفته اند و قرار است چه بلایی بر سر تولید داخل بیاورند ، به ضرس قاطع می‌گویم اگر جلوی وزیر صنایع را در تصمیم برای مواد اولیه و قیمت گذاری دستوری نگیرید در چند ماه آینده تمامی تولید کنندگان ورشکست خواهند شد .
تیم اقتصادی دولت افساراز دستش رها گشته و قادر به کنترل اوضاع نیست تورم بیداد می‌کند جامعه در حال سقوط به زیر خط فقر . هیچ اندیشه و برنامه ای برای سر و سامان دادن به اقتصاد رو به سقوط را ندارند .
و اوضاع را به امان خدا رها کردند .
وزیر کار و رفاه و امور اجتماعی برای خویش جشن تقدیر و تشکر از وزیر انقلابی و جوان برگذار کرده و از عملکرد خویش تشکر می‌کند .
وزیر بهداشت بجای اینکه در اندیشه احداث بیمارستان و درمانگاه و خانه بهداشت در نقاط فقیر نشین و حاشیه کشور باشد و در رفع مشکلاتی بهداشتی از قبیل یاری رساندن به بیماران خاص و داروهای کمیاب تلاش نماید خود را مکلف و موظف به احداث مساجد در بیمارستان ها می‌کنند .
ظاهرا شما از رخداد های پیرامونتان بی خبرید یا اینکه خبر دارید و تمایل بر نطق های جنجالی نمادین دارید .
سر کار خانم بروید ببینید چه بلایی بر سر ارز ترجیحی آمده و در این وانفسای اقتصادی خانواده مسئولین در نبود ارز چه چیزهای وارد کشور می‌کنند .
غوغا سالاری ترفندی نخ نما شده برای فرار از واقعیات است 
بهتر نیست نقد را ابتدا از خودتان آغاز نماید و راه اصلاح امور را به نخبگان و دلسوزان و متخصصان و شایستگان بسپارید ؟؟
والعاقبه للمتقین اللهم و اجعلنا من المتقین 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار