اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه مدیران، مسئولان و کارکنان این شرکت و شرکت های بهره‌بردار تابعه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش شوشان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این مراسم که روز جمعه (۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) برگزار شد، کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در شهرهای اهواز، امیدیه، مسجدسلیمان و گچساران ضمن لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ همزمان با ملت ایران، انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانانش را به جهانیان نشان دادند.

همچنین فرماندهی و  بسیجیان حوزه‌ مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) و پایگاه‌های بسیج مدیریت‌ها و شرکت های تابعه نیز با حضور گسترده در راهپیمایی، از آرمان‌های فلسطین حمایت کردند.

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌ سعود و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف بود.

شایان ذکر است آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) به منظور حمایت از مظلومیت فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی اسرائیل به نام «روز قدس» نامگذاری شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار