اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
 شوشان :
سلام خدمت هم اصحاب رسانه استان خوزستان 
پیرو جلسه ای که به دعوت اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور مدیر کل محترم، معاون ایشان و اعضای هیأت مدیره و بازرسین برگزار شد برای اطلاع و تنویر اصحاب رسانه موارد ذیل تصمیم گرفته شد و تمام حاضرین به موارد ذیل  توافق کردند:

ضمن اینکه تغییر ارکان در جلسه مورد بررسی موشکافانه اداره کل قرار گرفت و بحث تغییر و تحویل دفاتر و..... به مدیر جدید مطرح بود امامدیر کل جهت تلطیف فضا از اعضا خواست ضمن احترام به رای و انتخاب هیأت مدیره ، برای اینکه وحدت بیشتر ایجاد شود اعضای هیأت مدیره مجددا بادستور کار مکتوب وارد رای گیری مجدد شوند که این جلسه روز شنبه ۷ خرداد با نظارت ارشاد برگزار خواهد شد.

1- بحث  عضویت هیأت مدیره جناب مصطفی حلالی نیز بررسی گردید و باتوجه به مستندات مقرر شد ایشان به دلیل اینکه در زمان  کاندیداتوری هیأت مدیره صرفا پرسنل روزنامه بوده و همچنین  ایشان پرسنل رسمی نیستند تا پایان دوره فعلی عضو هیأت مدیره خواهند بود و در انتخابات سال آینده مجددا اگر قصد کاندیداتوری داشتند استعلام میشوند کما اینکه همه اعضاء استعلام شده و تایید شدند.

2- باتوجه به اینکه در چند روز گذشته برخی افراد اقدام به توهین و مطالبی کذب نمودند، اداره کل تاکید کرد که بعد از جلسه کلیه مطالب رصد و از نظر حقوقی و ضوابط اداره کل اقدام قانونی قاطع صورت می گیرد.

 مقرر شد که تا جلسه رسمی که بادستور جلسه هست منتخبین جدید و قدیم کارهای اجرایی را با اداره کل هماهنگ کنند، ولی کمیته هایی مثل حقوقی و ورزش که از قبل فراخوان  آموزشی و مسابقه زده بودند برنامه را اجراکنند.

4- ضمناجلسه قرار بود در اسرع وقت برگزار شود که باتوجه به اینکه جناب فروغی نیا عضو هیأت مدیره تلفنی اعلام کردند تاپایان هفته تهران هستند به ۷خرداد موکول شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار