شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
استانهای تهران، خراسان رضوی و اصفهان سه استان اول در خصوص ثبت فوت در بیماریهای تنفسی و استانهای تهران، خوزستان و اصفهان نیز سه استان اول در زمینه ثبت فوت در دستگاه عصبی هستند.
شوشان: مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور از تهیه الگوی سنی ثبت علل فوت با استفاده از آمارهای پایگاه اطلاعات جمعیت کشور در سال 1391 خبر داد و گفت: طبق این الگو بیشترین ثبت فوت در اثر حوادث غیرعمدی مربوط به سنین 15 تا 34 سالگی و بیشترین ثبت فوت در اثر بیماریهای قلبی و عروقی مربوط به سنین بالای 50 سالگی بوده است. علی‌اکبر محزون گفت: تهران، خراسان رضوی و فارس به ترتیب استان‌های پیشتاز ثبت فوت در اثر بیماریهای قلبی و عروقی و استانهای تهران، خراسان رضوی و اصفهان را پیشتاز ثبت فوت بر اثر سرطان و تومورها را به خود اختصاص داده‌اند.

محزون با بیان اینکه خراسان رضوی، فارس و خوزستان جزء استانهایی عنوان کرد که رتبه اول ثبت فوت در حوادث غیرعمد را دارا هستند گفت: استانهای تهران، خراسان رضوی و اصفهان سه استان اول در خصوص ثبت فوت در بیماریهای تنفسی و استانهای تهران، خوزستان و اصفهان نیز سه استان اول در زمینه ثبت فوت در دستگاه عصبی هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار