اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
شوشان - محمدرضا چمن نژادیان فعال فرهنگی و اجتماعی :
پروژه ی جاده ی باستانی و استخوان لای زخم امیدیه به جایزان و جولکی بیش از ۱۷سال است. که به واسطه ی یک مدیر بومی منطقه در دهه ی هشتاد استارت زده شد. زمانی که گفتگویی با برادرم جناب آقای مهندس سید عبدالله موسوی مدیر عامل محترم وقت داشتم. ایشان با خوشبینی فرمودند نهایتاً این پروژه دو ساله تمام می شود. 
ولی متاسفانه الان در اواخر دومین دهه این پروژه ناکام ، بدخیم و بی کیفیت با بلعیدن دهها برابری اعتبارات اولیه قرار گرفتیم،و با وجود تمام تقلاهای وتلاش‌های رسمی و غیر رسمی ناتمام و ‌کژدارمریز بی کیفیت رها شد. و البته با قال و قیل های پوشالی مدعیان بی عمل با بهره برداری های مختلف سیاسی و مدیریتهای ناکارآمد تاکنون بلاتکلیف بوده است. دراثر  ناتمامی،بلاتکلیفی و ناکارآمدی متولیان اجرایی و تقنینی خسارات جانی و مالی جبران ناپذیر بر مردم و بیت المال تحمیل شد،و موجبات یاس شهروندان، شرمندگی و سرافکندگی دست اندرکاران را فراهم آورده است. 
اما طبق تحرکات، شواهد میدانی و اطلاعاتی که در مدت زمان محدود اخیر به گوش می رسد. مدیریت فعلی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری باهمکاران همراه و همدل ایشان از روز اول کمر همت در به سرانجام رساندن اینکار ناتمام بسته اند، و این پروژه را در اولویت کاری قرار داده اند. و متذکر می شود، جناب آقای مهندس تقی زاده مدیر عامل محترم  چنانچه اهتمام و علاقه ی وافر به احیا و نهایی کردن تکلیف این پروژه ی ناکام دارند. ابتداء باید مدیریت کلی انجام این پروژه بدست خود و همکاران بگیرند. که در این صورت کاری تاریخی و راهبردی کرده است. و بارقه ها ی امید با همت ایشان به عنوان مدیر بومی در دل شهروندان و کنشگران دغدغه مند زنده خواهد شد. 
و خدا را شکر طبق شواهد و اخبار نیمه موثق دلالت بر همین امر و اصرار ایشان دارند. و تلاش شبانه روزی ایشان و همکارانش با کسب موافقت از مناطق نفتخیز به بار نشسته است.
ما شهروندان، کنشگران اجتماعی و رسانه ای ازدرگاه ایزد منان آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون همه ی دست اندرکاران خدوم و کار آمد شهرستان، به ویژه مدیر عامل محترم و سایر مدیران ، کارشناسان و کارکنان زحمتکش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری را مسئلت داریم. و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ این مطالبه ی برحق زیرساختی ناتمام و خواست بر زمین مانده ی شهروندان امیدیه، میانکوه، جایزان و جولکی با وجود هزینه ی مادی و معنوی سنگین به سرانجامی قابل قبول برسد. ان شاالله 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
comment
0
0
comment بهایی به اندازه عمر یک نسل
هزینه و استهلاک خودروهای شرکت نفت که در مسیرهای جایگزین تردد میکنند ، چندین برابر اعتبار تکمیل پروژه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار