اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
اگر خوب دقت کرده باشیم در افتتاحیه ی نهمین دوره ی مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره حوادث اخیر، هر سه رئیس قوه مواضعی نزدیک به هم و تقریبا، بدون یک آسیب شناسی منسجم اتخاذ نمودند. اما با این تفاوت که جناب آقای محسنی اژه‌ای ریاست قوه ی قضائیه قدری متفاوت و عینی تر به حوداث غمبار اخیر التفات داشته بود.چون ایشان نقل به مضمون گفته بودند: با توجه به تلخی حوادث ولی ابعاد آموزنده نیز داشته که باید تجزیه و تحلیل درستی از آن داشته باشیم.
اژه ای نیز مانند سایر روسای قوا، بر وجود دسیسه و توطئه  دشمن تاکید وزریده بود اما با این تفاوت که وی به صراحت گفته بود که دشمن از نقطه ضعف‌ها، کسری‌ها و کمبودها سوء استفاده می‌کند. پس باید به جدیت این نقاط ضعف را شناسایی و درست تجزیه و تحلیل کنیم و بر نقاط ضعف خود مسلط  شویم و بر نقاط قوت خود بیافزاییم.تا دشمن از این ضعف‌های ما سوء استفاده نکند. 

البته، ناگفته نماند جناب آقای اژه ای بعنوان ریاست قوه قضائیه اهرم ها و مکانیزم های زیادی در اختیار دارند تا به آسیب هایی که شناسایی نموده مسلط شود و در مرتغع نمودن آنها بکوشد.
برای مثال، ایشان می تواند پیگیری تصویب قانون تعارض منافع را نیل بر فسادزدایی از بروکراسی، جهت استقرار انتظام دیوانی و برقراری انضباط مالی در دستور کار خود بگذارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار