اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
سرپرست شهرداری خبر داد:
سرپرست شهرداری شوشتر از عقد قرارداد خدمات مشاوره و طراحی رینگ گردشگری گرگر از بند میزان تا پل بند تاریخی گرگر (فاز اول) خبر داد.
محمد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان اظهار کرد: قرارداد خدمات مشاوره و طراحی رینگ گردشگری گرگر از بند میزان تا پل بند تاریخی گرگر (فاز اول) منعقد شده است.

وی افزود:  طرح مطالعات بهسازی، ایجاد فضاهای فرهنگی و سرمایه گذاری در ساحل شرقی و غربی حد فاصل بند میزان تا پل بند گرگر( پل‌آبشارها) به طول  ۷۰۰ متر و مساحت  ۷ هکتار) با نظارت دفتر فنی شهرداری و همکاری پایگاه سازه های آبی تاریخی شوشتر و آب منطقه شمال  از جمله نکات این طرح است.

وی با اشاره به مسئولیت شهرداری در زمینه های زیبا سازی شهری بیان کرد: رسیدگی به وضعیت بهسازی شهر از مهمترین اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر محسوب می شود که با جدیت در حال برنامه ریزی برای آن هستیم.

سرپرست شهرداری شوشتر اضافه کرد: نسبت به درخواست و مطالبه شهروندان مسئولیت پذیر هستیم و تمام تلاش‌مان بر این است که در اجرای فعالیت‌های عمرانی دغدغه‌های عمومی را مورد توجه قرار دهیم. 

اسفندیاری گفت: بر اساس اولویت بندی، اقدامات عمرانی و اجرای پروژه های تعریف شده را در دستور کار خود قرار داده ایم و اجرای چنین پروژه هایی نیاز به مساعدت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی همچنین از همکاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان در طی کردن مسیر این پروژه قدردانی کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار