شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
شرکت فولاد خوزستان در نیمه نخست امسال، یک ماه و نیم با محدودیت شدید برق مواجه بود و ۵۴۰ هزار تن از تولید فولاد برنامه‌ریزی‌شده خود را از دست داد. با وجود این دشواری عظیم، این شرکت با فاصله زیاد نسبت به رقبا، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شمش فولادی در کشور بود.
شوشان ـ  شرکت فولاد خوزستان در نیمه نخست امسال، یک ماه و نیم با محدودیت شدید برق مواجه بود و ۵۴۰ هزار تن از تولید فولاد برنامه‌ریزی‌شده خود را از دست داد. با وجود این دشواری عظیم، این شرکت با فاصله زیاد نسبت به رقبا، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شمش فولادی در کشور بود. حجم معامله فولاد (شمش فولادی و اسلب) و آهن اسفنجی شرکت فولاد خوزستان در رینگ داخلی بورس کالا در نیمه نخست امسال به حدود ۱،۰۰۰،۰۰۰ تن رسید که همت و تلاش ستودنی‌ این شرکت برای تامین نیازهای بازار علی‌رغم چالش شدید محدودیت‌های برق را نشان می‌دهد.

 حجم معاملات شمش فولادی این شرکت در رینگ داخلی بورس کالا در نیمه نخست امسال با رشد ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به حدود ۶۱۳ هزار تن رسید. اگر محدودیت‌های برق وجود نمی‌داشت، این شرکت در سطح بسیار بالاتری نیاز بازار به شمش فولادی را رفع می‌کرد کما اینکه در ۴ ماهه نخست امسال، حجم معاملات شمش فولادی این شرکت در بورس کالا، ۵۲ درصد بیش از ۴ ماهه نخست سال گذشته بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار