شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
شوشان ـ خالد لویمی :

با احترام به نامزدهایی که خود را در معرض قضاوت عمومی قرار داده اند ادله ای وجود دارد که ما را برای حمایت از دکتر پزشکیان مجاب می کند:

۱-برای ارزیابی و اعلام نظر در باب یک شخص، می بایست تاریخ زیسته ی او را سنجید ثبات و پایبندی به یک رویه ی فکری و اعتقادی بسیار اهمیت دارد دکتر پزشکیان در طول حضور در حوزه ی عمومی و بویژه در نمایندگی مردم از تلوّن اجتناب و یک رنگ ماند.
۲-دکتر پزشکیان رویکردی منطقی به مسائل کلان اجتماعی دارد از شعار زدگی و برخورد غیر کارشناسی اجتناب دارد و همواره این رویکردها را نقد کرده است .
۳-دکتر پزشکیان به مدیریت علمی امور و همیاری نخبگان اهتمام دارد و خوب می داند که نمی توان کشور را با آزمون و خطا مدیریت کرد.
۴-دکتر پزشکیان توسعه مدار است و همواره روند های سیاستگذاری و اجرایی مرکز-پیرامون که به ضرر استان‌های کمتر توسعه یافته است را نقد کرده است.
۵-دکتر پزشکیان به حقوق اقوام و اقلیت ها واقف و اعتقاد دارد و در طول زمان مواضع سازنده ای در این زمینه داشته است.
۶-دکتر پزشکیان اخلاق مدار  و مردم دار است خصیصه ای که حتی رقیبانش به آن معترفند و این برای یک سیاستمدار یک امتیاز بزرگ است.
۷-دکتر پزشکیان بر آزادی های مصرح در قانون اساسی تاکید دارد و نیاز های نسل نو را می فهمد امری که به همدلی اجتماعی بیشتری منجر می شود.
۸- در شخصیت و رویکرد دکتر پزشکیان، امید به آینده تبلور دارد موضوعی که جامعه ی امروز ایران بسیار به آن نیاز دارد.
این موارد و بسیاری ادله ی دیگر ما را مجاب می کند که دکتر پزشکیان ارزش حمایت دارد.

به امید روزگاری بهتر از وضع موجود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار