شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
نماینده مردم شادگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیانات مقام معظم رهبری درحمایت از تیم مذاکره کننده هسته ی را فصل الخطاب برای همه جریان های سیاسی عنوان کرد و افزود: حمایت از تیم مذاکره کننده قدرت چانه زنی آنها با گروه 5+1 افزایش می دهد.
عبدالله تمیمی در گفت وگو با ایرنا افزود: مقام معظم رهبری سیاست های کلی نظام از جمله موضوع مذاکره با گروه 1+5 را تعیین و تبیین می کنند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با حمایت از تیم مذاکره کننده راه را برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ، بر اساس برد برد هر دو طرف مذاکره کننده تعیین کرده اند.

تمیمی گفت: هرچند ما به نیات طرف غربی در مذاکرات خوشبین نیستیم و فکر می کنیم که آنها همواره با وقت کشی در مذاکرات تلاش دارند تا ایران را همانگونه که در جریان تعلیق غنی سازی در زمان دولت اصلاحات پیش آمد از منافع و حقوق خود دور کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما در این مذاکرات ضرری نمی کنیم و حتی اگر این گفت و گوها به نتیجه نرسد تنها تجربه دیگری به تجارب ملت ایران افزوده خواهد شد.

وی افزود: ایران همواره بر مواضع خود مبنی به رسمیت شناختن داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای از طریق مذاکره آماده بوده است.

تمیمی گفت: مجلس شورای اسلامی نیز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت می کند بر این عقیده هستیم تیم مذاکره کننده سربازان نظام جمهوری اسلامی در مذاکرات هستند و تضعیف آنها تضعیف نظام است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار