اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت در آبادان میزبان شهرداری یاسوج است، استقلال در مشهد با سیاه‌جامگان مصاف خواهد کرد و نفت مسجد سلیمان از پارسه پذیرایی می‌کند.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور صنعت نفت آبادان در این شهر میزبان تیم انتهای جدولی شهرداری یاسوج خواهد بود.

این دیدار ضمن اینکه به ظاهر بر‌ای آبادانی‌ها آسان و بدون دردسر خواهد بود از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

طلایی‌پوشان آبادان قصد دارند با پیروزی در این دیدار مهر تاییدی بر وداع با روز‌های ناکامی بزنند و موقعیت خود را در جدول بهبود بخشند و روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

نفتی‌ها ابتدا در چارچوب هفته ششم موفق شدند با پیروزی در برابر پدیده اصفهان اولین برد خود را کسب کنند، سپس در جام حذفی دست به کار بزرگی و زده و ضمن شکستن نوار ناکامی‌های خود در برابر سپاهان، موفق شدنه نایب قهرمان آسیا و مدعی قهرمانی لیگ بر‌تر کشور را از پای در آورند و این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف کند.

* آقای خاص در آبادان

زردپوشان در ادامه نیز در یزد، فولاد این شهر را از پیش روی برداشت تا انتظار‌ها برای یک برد خانگی و ظاهرا آسان در آبادان بالا‌تر برود.

نکته قابل توجه این دیدار تقابل حسن هوری سنگربان تیم شهرداری یاسوج با تیم سابق خود در آبادان است که می‌تواند حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.

هوری که پس از جدایی از نفتی‌ها به هر بهانه‌ای هیچ‌گاه حاضر به تقابل با آبادانی‌ها نشده است باید منتظر ماند و دید سنگربان محبوب و البته مغضوب سابق صنعت نفت در این دیدار در برابر تماشاگرانی که مدت‌ها برای وی در ورزشگاه هورا می‌کشیدند در درون دروازه قرار خواهد گرفت یا خیر.

تیم صنعت نفت از هفت بازی خود صاحب 9 امتیاز است و در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد و شهرداری یاسوج نیز از مجموع شش بازی خود با چهار امتیاز در قعر جدول جای خوش کرده است.

اما در مسجد سلیمان، در روز‌های که هوای باشگاه نفت این شهر آفتابی به نظر می‌رسد این تیم به ایستگاه دهم و تقابل با پارسه رسید.

* تقابل تیم‌های چهارم و پنجم جدول

نفتی‌های شهر مسجد سلیمان، که نتایج به مراتب بهتری را نسبت به سایر هم استانی‌های خود کسب کرده‌اند در اندیشه صعود به رده‌های بالای جدول به سر می‌برند و امیدوار هستند تا با پیروزی بر پارسه تهران، سایر رقبا نیز نتیجه لازم را کسب نکنند تا برای رسیدن به رده دوم جدول کار آسان‌تری داشته باشد.

ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان فردا شاهد یک دیدار سخت و نفس‌گیر بین دو تیم چهارم و پنجم جدول گروه دو لیگ دسته اول خواهد بود.

این دو تیم در عدد 12 با یکدیگر برابر هستند و برای پیشی گرفتن از هم نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این مسابقه دارند تا سایه خطر را از خود دور کنند.

اما آبی‌ها کهنه کار اهواز، فردا یکشنبه در جوار حرم رضوی میهمان سیاه جامگان خواهند بود.

استقلال اهواز به همراه گیتی‌پسند اصفهان تنها تیم‌هایی هستند که بازی عقب افتاده ندارند و با 13 امتیاز جایگاه بهتری نسبت به صنعت نفت آبادان، هم استانی خود در گروه اول دارد.

* مهابادی در اندیشه اثبات شایستگی

مهابادی با وجود جمع‌آوری یک مجموعه جوان و با تجربه، در حد انتظار ظاهر نشده است و برای رسیدن استقلال به هدف اصلی خود که صعود دوباره به لیگ بر‌تر کشور است نیاز به جمع‌آوری امتیازات بیشتری دارد.

استقلال اهواز هم اکنون با 13 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد که فردا یکشنبه در مشهد به مصاف تیم نهم جدولی و 9 امتیازی سیاه‌جامگان خواهد رفت.

  هر سه نماینده فوتبال خوزستان در لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا یکشنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

گفتنی است، صنعت نفت در آبادان میزبان شهرداری یاسوج خواهد بود و استقلال اهواز در مشهد میهمان تیم سیاه‌جامگان است، نفت مسجد سلیمان نیز در این شهر از پارسه تهران پذیرایی خواهد کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار