اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
شوشان: معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برای نخستین بار در کشور کتاب ˈمروری بر اثرات ریز گردها در صنعت برق خوزستانˈ توسط این شرکت منتشر شد.
به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، ˈعبدالرسول زرگرˈ روز چهارشنبه اظهار داشت: این کتاب شامل شش فصل بوده که در فصل های نخست و دوم به کلیات اثرات پدیده ریزگردها می پردازد، در دیگر فصول هم به مباحث اثرات ریزگردها بر تولید ،انتقال، توزیع پرداخته شده است.

وی افزود: در این کتاب سعی شده عمده جنبه های ظاهری و فنی و در نهایت هزینه های ریالی ناشی از خسارات مخرب پدیده ی ریزگردها بر تجهیزات و تاسیسات صنعت برق خوزستان مورد بررسی قرار گیرد.

زرگر گفت: پدیده گرد و غبار در خوزستان از سال 80 آغاز شده و این پدیده بعد از چهار سال، تمام شهرهای این استان و بسیاری از استان های کشور را گرفتار کرده و به یک معضل ملی تبدیل شده است.

وی افزود: صنعت برق خوزستان با بیش از 12هزار مگاوات ظرفیت تولید برق و هشت هزار کیلومتر مدار شبکه انتقال و فوق توزیع و 200 ایستگاه برق با بیش از 30 هزار دستگاه ترانس نصب شده در بخش انتقال و فوق توزیع در معرض ریزگردها قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: تاسیسات و تجهیزات این صنعت، به صورت مستقیم در معرض این پدیده آزار دهنده قرار دارد که سبب بروز مشکلات عدیده ای در بخش های مختلف این صنعت عظیم که به عنوان یک صنعت بزرگ و زیر ساخت دیگر صنایع به حساب می آید شده است.

وی اظهار داشت: در این کتاب به مشکلات و معضلات این پدیده مخرب به تفصیل پرداخته شده که امید می رود مورد توجه علاقمندان و صنعتگران قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار