شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
شوشان: مشاور فرهنگی استاندار خوزستان، بر برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری تأکید کرد.

به گزارش شوشان، دکتر خسرو نشان، مشاور فرهنگی استاندار خوزستان، در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: لازم است در حوزه میراث فرهنگی خوزستان شاهد برگزاری فعالیت ‌های بزرگ و فاخر فرهنگی باشیم و در این زمینه باید از همه توان موجود استفاده کرد.

 
وی با بیان اینکه در حوزه میراث فرهنگی باید با فعالیت‌ های فاخر و بزرگ فرهنگی مردم را از داشته‌ های موجود در بخش میراث فرهنگی باخبر کرد و در این باره رسالت سنگینی برعهده این بخش است، افزود: باید جشنواره میراث نگاه خوزستان در ابعاد وسیعی برگزار شود.

 دکتر نشان، با اشاره به اینکه باید در این جشنواره بر ابعاد ملی و فراملی میراث فرهنگی خوزستان تأکید شود، اضافه کرد: از برگزاری چنین جشنواره ای با رویکرد میراث فرهنگی استقبال می‌ کنیم و در تلاشیم تا این جشنواره به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

 همچنین افشین حیدری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، تصریح کرد: میراث فرهنگی خوزستان در همه ابعاد دچار عقب افتادگی ‌هایی است که باید با تلاش شبانه‌ روزی و وسیع این عقب افتادگی ‌ها به سرعت جبران شود.

 وی با بیان اینکه خوزستان دارای توانمندی‌ های زیادی در حوزه‌ های سه‌ گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، عنوان کرد: در این حوزه به سرعت و با استفاده از کارشناسان خبره ملی و استانی در حال برنامه ‌ریزی جامع و زیربنایی هستیم و می ‌دانیم که عقب ماندگی ‌ها تنها با تدبیر و برنامه برطرف می شود.

 وی با اشاره به اینکه ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور بر بخش گردشگری تأکید خاص دارد، اذعان داشت: با فعالیت کارگروه گردشگری خوزستان از روزهای آینده در حوزه معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان شاهد تحرک بسیار زیادی در این حوزه خواهیم شد و امید است با برنامه‌ های در نظر گرفته شده شاهد توسعه همگون در حوزه‌ های سه‌ گانه این سازمان باشیم.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، ادامه داد: میراث فرهنگی خوزستان با توان و امید زیاد به آینده در حال برنامه ‌ریزی و اجرای برنامه‌ هاست و می ‌کوشد تا با توسعه کارشناسی محور در راستای جبران گذشته، آینده ‌ای روشن برای حوزه‌ های سه‌گانه این اداره کل در خوزستان متصور شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار