شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
شوشان: مجری شبکه استانی خوزستان بارها در جریان دیدار دو تیم فولاد و صبای قم به نبود تماشاگران و جای خالی فولادی ها در تختی اهواز اشاره کرد.

به گزارش شوشان ، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صبای قم در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد که با برتری 2 بر صفر فولاد خوزستان همراه بود.

* قبل از شروع مسابقه رضا عنایتی، هادی شکوری و مهدی مؤمنی به سمت نیکمت فولاد رفتند و ضمن خوش و بش با مربی حریف از وی برای حضور در زمین مسابقه رخصت گرفتند.

* اسکوربورد ورزشگاه تختی اهواز مانند هفته‌های اخیر همچنان خراب است و در خواب زمستانی به سر می‌برد.

* با توجه به محرومیت تیم فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شد و ورزشگاه خالی از هواداران بود.

* در دقیقه 20 بازی حسن جعفری به دلیل مصدومیت با تعویض اجباری از زمین مسابقه خارج شد.

* فولاد در یک ضدحمله سریع به گل رسید. غلامرضا رضایی توپ را برای اسماعیل شریفات فرستاد؛ شریفات آخرین مدافع صبا را دریبل کرد و ضربه وی توسط دروازه بان برگشت داده شد تا توپ برگشتی را بختیار رحمانی با ضربه سر وارد دروازه تیم مهمان کند.

* صمد مرفاوی در طول این دیدار بارها با حضور در کنار زمین مسباقه نسبت به نحوه قضاوت داور این دیدار واکنش نشان داد و اعتراض کرد که با تذکر داور به این مربی همراه بود.

* اکبر صادقی بازیکن تیم صبای قم در دقیقه 65 بازی به دلیل اعتراض به داور از زمین مسابقه اخراج شد.

* موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

* آرش افشین در یک روز بدون تماشاگر به تیم خود بازگشت.آرش افشین در دقیقه 80 وارد میدان شد تا بار دیگر با پیراهن فولاد در لیگ برتر بازی کند.

* فرار ها و حرکات اسماعیل شریفات در این دیدار همچون گذشته نشانگر آمادگی این بازیکن بود.

*عبدالله کرمی در قلب دفاعی فولاد نمایش بسیار خوبی داشت و رضا عنایتی بهترین گلزن صبا را از کار انداخت.

*در شرایطی که چهار دقیقه وقت تلف شده مسابقه تمام شده بود، امید خالدی در پی پاس غلامرضا رضایی با ضربه ای زمینی از درون محوطه شش قدم دومین گل فولاد را به ثمر رساند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار