شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۳

معاون سینمایی حوزه هنری خوزستان گفت: کارگران و معلمان خوزستانی به مناسبت روز معلم و روز کارگر می توانند از بلیط رایگان برای ورود به سینما استفاده کنند.

مجتبی آقا کوچک زاده در گفتگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی کارگر، شاغلان در بخش کارگری حوزه هنری استان خوزستان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی افزود: تسهیلات ویژه ای را برای جامعه معلمان و کارگران در نظر گرفته ایم که در سه سینمای تحت پوشش حوزه هنری خوزستان در اهواز اجرا می شود.

به گفته معاون سینمایی حوزه هنری خوزستان امروز بلیت سه سینمای اکسین، بهمن و قدس اهواز برای کارگران و معلمان و یک نفر همراه به صورت رایگان و برای ما بقی همراهان آنها نیم بها خواهد بود.

وی عنوان کرد: معلمان و فرهنگیان گرامی می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از اداره متبوع و کارگران با ارائه کارت عضویت خانه کارگر از تسهیلات در نظر گرفته شده بهرمند شوند.

هم اکنون فیلمهای «قلاده های طلا» در سینما اکسین، «فیتیله و ماه پیشونی» و « پرستوهای عاشق» به ترتیب در سانسهای صبح و عصر سینما بهمن و فیلمهای «انتهای خیابان هشتم» و «چگونه میلیاردر شدم» نیز در سانسهای صبح و عصر سینما قدس در حال اکران هستند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار