شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
با حکم دکتر مقتدایی استاندار خوزستان، دکتر منصور زراء نژاد به عنوان رییس شورای مشاوران استانداری  منصوب شد.در بخشی از این حکم آمده است:با توجه به جایگاه ارزشمند شورای مشاوران و ضرورت هماهنگی های لازم در کارهای جمعی و ایجاد ارتباط منسجم جهت تهیه و تدوین گزارش ها و تصمیم سازی ها ، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان رئیس شورای مشاوران استاندار تعیین و منصوب می شوید.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
comment
0
0
comment مدير محترم شوشان
باسلام
معلومه از آن آدمهاي پاچه خوار نونبه نرخ روز خوري . چرا نظرات را سانسور مي كني . مرد باش و كليه نظرات را در استي بگذار .اصلا از فيلترينگ نظر خوشم نيومد . اگر نظر سنجيه پس چه موافق يا مخالف مطلب را انعكاس بده . مسئوليتي بعهده شما نيست . بگذار بفمند مخالفين در چه حدي هستند شايد دست از اين همه نامردمي ها بكشند والاتورا هم مي سپاريم به وليعصر اميدورارم ريشه هر چي ظلمه كنده بشه .
مدیر پایگاه برادر یا خواهر عزیز. نظرت شما را گذاشتیم اما معلوم هست اصلن نظر شما با کدام مطلب و راجع به چه چیزی است؟ و مگر قرار است ما هر ناسزا و بهتانی را منتشر کنیم؟ فیلترینگ مطمئن باشید که بهتر از توهین است و بدون سندیت حرف شدن.
متاسفانه باید اقرار کرد که بسیاری از ما پاسداشت حدود و ثغور آزادی و از جمله ازادی بیان را نمی دانیمک. لحن جملات خود گواه چنین مطلبی است
 خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر گرداند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
comment
2
0
comment اين اقاى استاندار هم نمى تواند بزرگش كند بيش از ٢٠ مشاور و چند نفرى هم بدون ابلاغ مشاورند رييس جمهور و وزيران اينقدر مشاور ندارند
نمى دانم كي مى خواهد كار كند حقوق و هزينه هاى اين مشاوران از
كجا پر داخت مىشود
مدیر پایگاه به گفته استاندار گویا قرار نیست به این مشاوران حقوقی پرداخت شود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
comment
0
0
comment هيچ كس بدون پول يك قدم بر نمى دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار