شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸
استاندار خوزستان گفت: بارزترین مسئله در استان خوزستان وحدت اقوام است وهمین وحدت موجب شده بین قومیت های مختلف در این استان دوستی و مودت ایجاد شود.
ˈعبدالحسن مقتداییˈ عصر دوشنبه در همایش سران طوایف و عشایر استان خوزستان در سالن فردوسی اهواز افزود: با وجود قومیت های مختلف در خوزستان تاکنون حتی یک مورد اختلاف بین اقوام در این استان وجود نداشته است.

وی افزود: مردم استان خوزستان همواره نشان داده اند برای دفاع و صیانت از اعتقادات دینی خود با اولین اشاره کسانی که به آن ها اعتقاد دارند در تمامی صحنه ها حاضر شده اند.

استاندار خوزستان با اشاره به حضور دلگرم کننده عشایر در این همایش گفت: این تجمع و همایش در آستانه حضور رییس جمهوری است که با رای اکثریت مردم افتخار خدمت به تمامی اقشار جامعه را به دست آورده است.

مقتدایی افزود: استان خوزستان ملی ترین استان کشور است زیرا به لحاظ قومیت ها، ذخایر نفتی و گازی، سرمایه گذاری ،تاریخ و به لحاظ چشم داشت دشمن به خاک آن و مقاومت 8 ساله در جنگ تحمیلی از هر لحاظ ملی ترین استان کشور است.

وی گفت: خوزستان همواره با نفت، نخل های سربرافراشته ، دفاع مقدس و یا با ورزش شناخته شده است اما در راس تمامی این ویژگی ها میهمان نوازی خوزستانی ها قراردارد که فردا در استقبال از دکتر روحانی نشان داده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیزدر این همایش با بیان اینکه مردم ای استان به پیمان خود با مقام معظم رهبری وفادار هستند گفت: خوزستان با داشتن مردمی ولایت مدار اجازه هیچ گونه توطئه ای را به دشمن نخواهند داد.

آیت الله سیدˈ محمدعلی موسوی جزایریˈ افزود: در استان کارهای زیادی برای دستگاه های امنیتی،انتظامی وجود ندارد زیرا هر کدام از مردم استان سربازان نظام و سرزمین اسلامی ایران هستند.

امام جمعه اهواز افزود: امیدواریم لطف رییس جمهوری شامل حال مردم استان خوزستان شده و مشکلات و نیازهای مردم در حوزه توسعه منابع آبی ،اشتغال، عمران و توسعه برطرف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار