شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲
به گزارش شوشان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان در پی سفر ریاست جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و هیات همراه ایشان از استان حضرت حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری به همراه جناب آقای الفت ریاست دادگستری ا خوزستان از اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان بازدید به عمل آوردند .
در این دیدار ابتدا جناب آقای جابری مدیر کل اداره کل تعزیرات حکومتی ضمن خیر مقدم به ایشان به نمایندگی از پرسنل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی و هیات همراه ایشان از این که اولین سفر استانی خود را به استان شهید پرور خوزستان اختصاص دادند تقدیر و تشکر ، سپس گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه نمودند .
پس از آن وزیر دادگستری در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پرسنل تعزیرات حکومتی استان خوزستان نکاتی مهمی را بیان فرمودند و از قضات محترم تعزیرات حکومتی درخواست داشتند با توجه به اهمیت و حساس بودن شغل آنان با دقت هر چه بیشتر نسبت به صدور آرا اهتمام ورزند تا حقی از کسی ضایع نگردد . در پایان وزیر محترم دادگستری با تک تک کارکنان این اداره کل به گفتگو پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار