شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵

شوشان :رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند طی پیامی از تلاش های بی شائبه دولت تدبیر و امید در راستای برنامه ریزی جهت توسعه محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند به کل شهرهای آبادان و خرمشهر تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند، اسماعیل زمانی گفت: لازم است از تصمیم مهم دولت تدبیر و امید برای شهرهای خرمشهر و آبادان تقدیر کرد و این تحول بزرگ را به عموم مردم تبریک گفت.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: توسعه جغرافیایی منطقه آزاد اروند به شهرهای آبادان و خرمشهر مرهون تلاشهای گسترده و زحمات ارزشمند هیات محترم دولت ، مهندس ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ، شورای عالی امنیت ملی ، اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند است که دانش و تخصص خود را سرمایه قرار دادند تا قدمی دیگر در راستای حل مشکلات استان خوزستان و ارتقا روز افزون منطقه آزاد اروند بوجود آید.
اسماعیل زمانی خاطرنشان کرد : همگام با ایام مبارک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق(ع) مراتب سپاس و قدردانی خود را از حسن تدبیر و تلاش و اقدامات رئیس جمهور محترم و سایر مسئولان در جهت تحقق اهداف توسعه منطقه آزاد اروند ابراز داشته و از درگاه خداوند تبارک و تعالی توفیق دولت را راه اعتلاء و موفقیت بیشتر مسالت دارم .
گفتنی است دکتر روحانی رئیس جمهور در نخستین سفر استانی هیات دولت در جمع پرشور مردم اهواز گفت: دولت مصمم است کل آبادان و خرمشهر را به عنوان منطقه آزاد اروند اعلام کند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
comment
0
0
comment آقای روحانی مشکل مردم آبادان و خرمشهر محدوده نیست مشکل اینه که علیرغم فقر وبیکاری اکثر کارمندان منطقه آزاد غیر بومی و پروازی هستن خواهشا دستور فرمایید معاونین خود یه بررسی از شاغلین بکنن حالا هم که با افزایش محدود جوانان فلان شهر و فلان شهر دیگه بیکار نیستن جوان های آبادان و خرمشهر که مهم نیستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار