شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰

معاون وزير راه و شهرسازي گفت: بيمارستان شوشتر كه امروز كلنگ آن زده مي شود قريب به 200 تخت خواهد داشت.در اين بيمارستان سه بخش اصلي و بخش هاي فرعي مانند جراحي، اطفال، داخلي، اعصاب و روان و... در نظر گرفته شده است.

محمد جعفر علي زاده در مراسم كلنگ زني بيمارستان شوشتر اظهار داشت: بيمارستان شوشتر در طراحي انجام شده بيش از 197 تخت خواب دارد و به بيماران زيادي مي تواند خدمات دهي كند.

وي افزود: در اين بيمارستان سه بخش اصلي و بخش هاي فرعي مانند جراحي، اطفال، داخلي، اعصاب و روان و... در نظر گرفته شده است.

اين مقام مسئول با اشاره به زيربناي اين بيمارستان گفت: اين بيمارستان در زميني به مساحت 13 هزار متر مربع ساخته مي شود و بسيار مجهز خواهد بود.

وي با اشاره به روند اجراي اين بيمارستان افزود: اين بيمارستان جزء معدود بيمارستان هايي است كه از خاكبرداري تا تجهيزات ان به صورت كلي به مناقصه رفته است و از نظر تامين اعتبار مشكلي براي ان وجود ندارد.

علي زاده با اشاره به تجهيزات تعهد شده در قرارداد براي اين پروژه تاكيد كرد: در اين پروژه از خاكبرداري تا تجهيزات سرمايشي و گرمايشي بر عهده پيمانكار است و تلاش خواهد شد تا در سال 94 در اختيار بهره بردار كه دانشگاه جندي شاپور اهواز خواهد بود قرار بگيرد.

وي خاطر نشان كرد: اين بيمارستان داراي 26 تختICU و CCU خواهد بود و از اين نظر آينده اين شهرستان نيز در نظر گرفته شده است.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اعتبار مورد نياز براي اين پروژه تاكيد كرد: در شرايط كنوني برآورد براي اعتبار مورد نياز اين پروژه بيش از 260 ميليارد ريال است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار