شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰

 رئیس سازمان بسيج مهندسين كشاورزي خوزستان گفت: به زودي طرح همگام با كشاورز در این استان اجرا مي شود.

ايمان خاكسارپور هدف از برگزاري اين طرح را افزايش توليد محصولات كشاورزي از طريق ارتقای بهره مندي كشاورزان از دانش و تكنولوژي هاي نوين برشمرد و افزود: در طرح بسيج همگام با كشاورز از ظرفيت اساتيد دانشگاه، دانشجويان، مهندسين كشاورزي، كشاورزان نمونه بسيجي و همچنين گروه هاي جهادي استفاده خواهد شد.

وي گفت: در اين طرح ابتدا محصول اولويت دار هر روستا را مشخص مي كنيم و با استفاده از تجارب گروه هاي بالا و از طريق حلقه هاي اتصال ما كه پايگاه هاي بسيج به شمار می روند به دنبال افزايش توليد خواهيم بود.

خاكسارپور با اشاره به ظرفيت هاي فراوان خوزستان در بخش كشاورزي پيش بيني كرد با اجراي طرح همگام با كشاورز شاهد بهبود وضع كشاورزي استان باشيم.

رئيس سازمان بسيج مهندسين كشاورزي خوزستان گفت: هم اكنون اين سازمان بالغ بر دو هزار و 800 عضو در گرايش هاي مختلف كشاورزي دارد.

وي از جمله برنامه هاي سازمان بسيج مهندسين كشاورزي را برگزاري بازديدهاي علمي، دوره هاي آموزشي، برگزاري نمايشگاه، تشكيل كتابخانه هاي تخصصي، اجراي برنامه هاي پژوهشي، ايجاد مزارع تحقيقاتي و برنامه هاي اعتقادي برشمرد و گفت: فارغ التحصيلان گرايش هاي مختلف كشاورزي مي توانند با عضويت در سازمان بسيج مهندسين كشاورزي از برنامه هاي آن بهره مند شوند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کارشناس جهاد کشاورزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
comment
0
0
comment این طرح بدون مشارکت ترویج جهاد کشاورزی خوزستان قابل اجرا نیست و با شکست مواجه می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار