شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۲

شوشان: شهردار هویزه گفت: کارخانه آسفالت هویزه که کلنگ آن در سال گذشته به زمین زده شده بود بزودی به بهره برداری می رسد. علیرضا امین راد ظرفیت روزانه این کارخانه را 75 تن آسفالت در روز اعلام کرد و گفت : با بهره برداری از این کارخانه که 400 میلیون تومان برای آن هزینه شده است برای 15 نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه طی سال های گذشته بدلیل ناهماهنگی های بین آب و فاضلاب و شهرداری، بخش زیادی از آسفالت هویزه از بین رفته است گفت: اجرای طرح نهضت آسفالت، مهمترین رویکرد شهرداری هویزه در سال جاری است.

شهردار هویزه گفت : سال گذشته چهار پروژه بهسازی باغ وحش، ترمیم غسالخانه، بهسازی معابر شهری و احداث فضای سبز ورودی شهر با اعتبار 800 میلیون تومان، ساماندهی بازار با اعتبار 300 میلیون تومان، بهسازی بازار قدیم با اعتبار 100 میلیون تومان و ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی با اعتبار 110 میلیون تومان در هویزه به بهره برداری رسید.

امین راد ساماندهی و دیوارکشی محل دفن زباله، رنگ آمیزی 90 درصد جداول خیابان ها و همچنین هرس درختان را از جمله دیگر اقدامات شهرداری هویزه در سال گذشته برشمرد. وی تعداد پروژه های مصوب شهرداری هویزه در سال 91 را نیز شش پروژه اعلام کرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار