شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۲۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
گزارش تصویری / نگاهی گذرا به بیمارستان امام اهواز
وضعیت نامناسب بیمارستان دولتی امام اهواز نشان از بی توجهی برخی از مسئولین به بهداشت بیمارستان های دولتی دارد.
شوشان- کامبیز بهادری : بیمارستانی با تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی اما متأسفانه بیماران از آلودگی محیطی این بیمارستان رنج میبرند و زمانی که برای درمان به آنجا مراجعه می کنند با نمادهایی از آلودگی و عدم سلامت محیط بیمارستان مواجه می شوند.


نمای کلی داروخانه حرف از کوچکی فضا و نبود مکانی برای بیش از 4 نفر می دهد که تنها چند قلم دارو در آن جای می گیرد و باقی داروها در محیطی خارج از داروخانه در جایی آلوده قرار دارند.



نبود پارکینگ مناسب برای مراجعه کنندگان  باعث بسیاری از مشکلات در محیط اطراف بیمارستان گردیده است که متأسفانه شهرداری منطقه یک هم نسبت به این موضوع بی توجه بوده است  این مهم سبب می شود تا شهروندان بصورت دوبل ماشین های خود را در عرض خیابان قرار دهند که مشکلات را پررنگ تر می کنند.


آیا بیمارستان دولتی با تجهیزات فوق تخصصی در شأن شهروندان خوزستانی می باشد و چرا مسئولین به سلامت مردم اهمیت لازم را نمی دهند؟









comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
comment
comment
یک شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
7
comment من چند وقت پیش به بیمارستان امام خمینی اهواز مراجعه کردم متاسفانه در ورود به داروخانه دیدم استفراغ روی زمین ریخته اگر همراهم من را متوجه نکرده بود شاید در آن لیز می خوردم و اتفاق نگواری برام رخ می داد از فرد مسئولی راجع به داروخانه پرسیدم گفت بیمارستان ماهی 10 میلیون اجاره میگیره اما در ازاء آن کارگر و یا نظافتچی برای تمیز کردن محیط بیمارستان استخدام نمی کنه . این همه جوان بیکار وجود داره که برای بدست آوردن نان حلال حاضرند هر کاری انجام بدن بمارستانی که برای هر کار کوچکی از بیمارانش کلی پول دریافت می کنه نمی تونه برای نظافت محیط آن کسی رو استخدام کنه . با درآمد هایی که از کرایه مکان هایی مثل همین داروخانه اش می تونه چند نفر رو بکار بگیره . به امید روزی که دیگر شاهد چنین [...] نباشیم
comment
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
4
comment دو سال پیش به علت شرایط اورژانسی قلب پدرم که یک پزشک هم هست ناچاراً به بیمارستان امام مراجعه کردیم ولی با بی توجهی کامل روبرو شدیم به قدری اوضاع شلوغ و در هم بود که انگار سانحه ای در شهر روی داده بود و باعث بی نظمی شده بود در صورتیکه یک روز عادی بود. با داد و فریاد و بعد از نیم ساعت پزشک رزیدنت تشریف آوردند و با اکراه دستورات لازم را صادر کردند . القصه پدرم بعد از طی 48 ساعت مراقبت در سی سی یو در بخش بستری شد نیمه شب برای سر زدن به پدر به بخش مراجعه کردم هیچ پرستاری در بخش حاضر نبود و آنهایی که بودند خواب بودند. بیماری از تخت بر زمین افتاده بود و بیمار دیگری از زور درد و بی توجهی لگنی را که زیر تختش بود را برای جلب توجه به داخل راهرو پرتاب کرد و باز هم فریاد رسی نداشت و پس از اینکه پرستار بیدار بخش که برای خوش بش به بخش روبرویی رفته بود مراجعت کرد با [...] تمام بیماران خاطی را مورد خطاب قرار داد و آنها را توبیخ کرد . فردای آنروز با عجله پدر را از بیمارستان با رضایت خودمان مرخص کردیم و فرار را بر قرار ترجیح دادیم.
در هر دفعه مراجعه به این بیمارستان و با دیدن [...] این بیمارستان خاطره ی آنروز های تلخ دوباره زنده می شود وفقط افسوس می خوریم . افسوس
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
2
comment از کیفیت غذای بیمارستان گزارش تهیه کنید.بیماران را [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
comment
0
1
comment غدایی بیمارستان امام هیچ قابل خوردن برای بیمار نیست
comment
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
0
1
comment بعلت پیچ خوردگی پا به بیمارستان [...] مراجعه کردم دکتر اورژانس برام عکس نوشت به رادیولژی مراجعه کردم رادیولژیست به من گفت عکس سینه برات نوشته بعد از اصلاح نسخه دکتر با بی حوصلگی گفت نشکسته برو خلاصه بعد از 2روز درد و ورم مچ پا دکتر متخصص در مطب پام را گچ گرفت با مبلغ 70هزارتومن
comment
ناهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
comment
0
0
comment چند مدت پیش به علت شکستگی پا به همین بیمارستان مراجعه کردم و رزیدنتیبه اسم ... به جای آرامش دادن به بیمار با بنده خیلی بد رفتار کردن حتی نحوه رفتار با بیمار هم بلد نیستن.متاسفانه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment ریه پدرم آب اورده بود ولی هیچگونه مشکل تنفسی نداشت.راحت صحبت میکرد مینشست .غذا میخورد.برا چک کردن به بیمارستان امام آوردیمش..بعد از دوروز در اورژانس موندن به ccu انتقالش دادن(جا داره از سرپرستار علوی که در ccu1 هستند تشکر ویژه کنم.)..بعداز 5روز بستری بودن ایست قلبی کرد...بعد به icu انتقالش دادن ..الان 25 روزه تو کماس..چی شد که یهو بابام ایجور شد نمیدانم..
comment
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
comment
0
0
comment در جواب به دوسته اولی باید بگم واقعا راست میگی من خودم جوانی 27ساله هستم با مدرک دیپلم کامپیوتر که حاضرم در قسمت نظافت بیمارستان کار کنم و هر چی میگردم یک کار اینجوری پیدا کنم نمیشه .از مسیولان تقاضا دارم در مورد بیکاری من در قسمت خدمات اگر نیاز دارند استخدام کنند .ممنونتون میشم پدر و مادر پیری دارم که باید ازشون مراقبت کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار