شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
 گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت نفت و گاز مارون تمدید شد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، نوبت اول ممیزی مراقبتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با حضور مدیر عامل، مدیران و روسای ستادی این شرکت و نمایندگان شرکت SGS به پایان رسید و گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت شامل ISO14001، ISO 9001، OHSAS18001 به مدت یکسال دیگر تمدید گردید. 
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ضمن ابراز خرسندی از نبود عدم انطباق در عملکرد شرکت و قدردانی از کارکنان این شرکت به خاطر رعایت تمام الزامات ایزو گفت: هدف از اجرای سیستم‌های مدیریتی، نظارت جدی بر کلیه فرایندهاست و سیستم مدیریت یکپارچه تبدیل شدن دستورالعمل به روش اجرایی را مدنظر قرار می‌دهد. 
مهندس سید عبدا... موسوی به فرایند تولید نفت اشاره کرد و گفت: اصولا این فرایند بدون دستورالعمل امکان‌پذیر نیست و در هر صورت باید بر اساس دستورالعمل‌هایی که از بدو عملیات تولید برای آن تعریف شده است عمل کرده تا رضایت مشتری، آسایش ساکنان محیط پیرامونی و عدم آلایندگی زیست محیطی را به همراه اشته باشد. 

وی در پایان به تشکیل تیم مدیریت دانش با هدف ارتقاء سطح تعامل فنی و علمی در جهت افزایش توان تولید، صیانت از آن و حفاظت از محیط زیست پیرامونی اشاره کرد و گفت: گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) نتیجه انطباق سیستم های مدیریت با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتباردهنده بین المللی است و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همواره در این امر موفق بوده است. 

شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در سال 83 برای بخشی از تاسیسات خود و در سال 85 برای کل شرکت موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه گردید 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار